Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش میزان، حجت‌الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی، جزئیات بررسی پرونده تیراندازی به فروشنده مواد مخدر در اسفراین را توضیح داد.

وی با بیان اینکه این مجرم دارای سوابق متعدد کیفری در موضوعات مختلف بوده، خاطرنشان کرد: این فرد شش فقره محکومیت قطعی درخصوص فروش مواد مخدر داشته است و تعدادی از پرونده‌های دیگر وی نیز در جریان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام جعفری گفت: این متهم برای رسیدگی به این پرونده‌ها هم احضار و هم در صورت عدم حضور موجه، حکم جلب وی صادر می‌شد.

وی افزود: بر همین اساس در آن روز گزارش‌هایی به نیروی انتظامی مبنی بر ادامه فروش مواد مخدر در نقاط مختلف شهر داده می‌شود که نیروی انتظامی به محل اعزام می‌شود و مجرم با مشاهده ماموران نیروی انتظامی مبادرت به فرار می‌کند که در حین فرار بچه خردسالی را به گروگان می‌گیرد که با مداخله و تلاش ماموران مجبور به آزادی گروگان می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی افزود: مجرم سپس با چاقوی همراه خود به راننده پراید شخصی درحال گذر حمله می‌کند و قصد دارد راننده را به گروگان گرفته تا از ماشین وی استفاده کند که موفق نمی‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری با بیان اینکه مأمورین در مراحل تعقیب و گریز چندین نوبت اخطار داده اند گفت: حتی دو مرحله هم تیر هوایی با رعایت قوانین استفاده از سلاح شلیک کردند که مقتول بی توجهی کرده و همچنان با سلاح سرد به فعالیت خود ادامه می‌داد که در تیراندازی بعدی گلوله‌ای به ران پای راست وی اصابت کرده و بلافاصله به بیمارستان اسفراین اعزام می‌شود که البته بنا به اعلام قطعی نتیجه بررسی پزشکی قانونی نامبرده به علت «پارگی عروق و شدت خونریزی» فوت می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه پرونده بلافاصله در شعبه ویژه بازپرسی دادسرای شهرستان اسفراین تحت نظارت دادستان تشکیل شده است افزود: با ملاحظه همه جوانب حتی اگر قصوری رخ داده باشد، بدون ملاحظه رسیدگی خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا

رئیس انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، بیماری‌های قلبی و عروقی را یکی از شایع‌ترین علل مرگ و میر در جهان دانست و بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری برای مقابله با این چالش بزرگ تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، نهمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران طی روزهای پنجم تا هفت اردیبهشت، در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی در حال برگزاری است و جمعی از برجسته‌ترین متخصصان این رشته از سراسر ایران و خارج از کشور را گرد هم آورد.

بنابر اعلام روابط عمومی برگزاری این کنگره، این رویداد علمی با حضور دکتر یوسف پناهی - معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر حسین فرشیدی - معاون بهداشت وزارت بهداشت، دکتر محمد رئیس زاده - رئیس سازمان نظام پزشکی کشور و همچنین دکتر فریدون نوحی - رئیس انستیتو قلب و عروق شهید رجایی برگزار شد.

دکتر فریدون نوحی - رئیس انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، در سخنرانی افتتاحیه این کنگره، ضمن ابراز خرسندی از حضور متخصصان برجسته، به اهمیت این رویداد علمی در ارتقای سلامت قلب و عروق مردم کشور اشاره کرد.

او بیماری‌های قلبی و عروقی را یکی از شایع‌ترین علل مرگ و میر در جهان دانست و بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری برای مقابله با این چالش بزرگ تأکید کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی برگزاری این کنگره، در طول سه روز برگزاری کنگره، سخنرانی‌های علمی متعدد و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه بیماری‌های قلبی و عروقی ارایه می‌شود و اساتید برجسته داخلی و خارجی با محوریت موضوعات مختلفی از جمله بیماری‌های عروق کرونر، نارسایی قلبی، آریتمی‌های قلبی، بیماری‌های دریچه‌ای قلب، فشار خون بالا، کلسترول بالا، دیابت و دیگر رشته های تخصصی قلب و عروق به تبادل دانش و تجربیات خود می‌پردازند.

علاوه بر سخنرانی‌ها، پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متنوعی نیز در این کنگره تدارک دیده شده است که فرصتی برای متخصصان جهت ارتقای دانش و مهارت‌های خود در زمینه‌های مختلف قلب و عروق فراهم کرده است. بدون شک، تبادل دانش و تجربیات در این کنگره، گامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت خدمات درمانی و پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی در ایران خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا