Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در دیدار با اعضای هیئت رئیسه اتاق تعاون استان گفت: ساماندهی شرکت تعاونی توسعه عمران از اهداف کوتاه مدت است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، عماد تشکری در این دیدار بر نقش اتاق تعاون در گسترش و توسعه تعاونی ها تاکید وافزود: یک شرکت تعاونی خوب می تواند اثرگذارتر از یک شرکت خوب باشد چرا کهیک شرکت خوب برای عده محدودی فایده دارد اما شرکت تعاونی فعال برایسهامداران خرد مثمر ثمر است و به تعداد زیادی از افراد جامعه سود می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اتاق تعاون بازوی اجرایی این اداره کل است و می تواند در زمینه اجرایی یاری گر بخش تعاون باشد.
ویبا بیان این که اتاق باید واحد مشاوره، آموزش و حقوقی قوی داشته باشد تا بهمراجعین خدمات مناسبی ارایه دهد، گفت: یزد به عنوان پایتخت تعاونی ها درکشور شناخته می شود و لازم است که از یک اتاق تعاون قدرتمند بهره مند باشد.
سرپرستتعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد ارائه بسته های مشاوره ای برای سرمایه گذاری دربخش های ساختمان، فولاد، نساجی و دیگر فعالیت های صنعتی از طرف اتاق تعاوندر استان را لازم و ضروری دانست.
تشکریتصریح کرد: ساماندهی شرکت تعاونی توسعه عمران یزد و شهرستان های استان وتشکیل شرکت تعاونی گسترده ای که بتواند به جمع زیادی از مردم سود برساند ازاهداف کوتاه مدت این اداره کل است.
گفتنی است: این جلسات به صورت ماهانه برای هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر جهت توسعه بخشی تعاون تشکیل می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی شرکت تعاونی اتاق تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به مناسبت هفته کار و کارگر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مردم و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدا موجب اعتلای پرچم مقدس کشور مان می‌شود

دهقانی افزود:  بر همگان لازم است یاد و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و بر وصیت های شهدا عمل نماییم.

نظیر این مراسم در نقاط مختلف آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود