Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@18:03:31 GMT

انتقاد رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد از کمیته اخلاق

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۶۵۶۹

انتقاد رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد از کمیته اخلاق

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، علی محمدی در خصوص رای صادر شده از سوی کمیته اخلاق و محرومیت موقت سعید آذری، اظهار داشت: بنده نیز از شنیدن این خبر متعجب شدم و واقعاً بابت این برخوردها با چهره های ارزشمند فوتبال متاسف هستم. کارنامه و خدمات آقای آذری طی سالیان متمادی حضور در فوتبال کشور بر کسی پوشیده نیست و ما طی یک سال حضورشان در استان خوزستان شاهد زحمات دلسوزانه ایشان در باشگاه فولاد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در ادامه افزود: قطعاً اینگونه رفتارها پاسخ مناسبی به آقای آذری نیست که سالها تلاش برای ورزش کشور را در کارنامه دارند. باید افسوس خورد که چرا و چگونه با افراد خبره و باتجربه ای که به درستی به عنوان سرمایه های ما در ورزش و مدیریت ورزشی کشور شناخته می شوند، برخورد می کنیم. کجای آموزه های دینی ما یا در کدام گوشه از دنیا از پیشکسوتانی که عمر و زندگی شان را صرف خدمت به جوانان کشور خود کرده اند اینچنین قدردانی می شود؟
علی محمدی در پایان خواستار تقویت روحیه نقدپذیری مدیران ارشد فوتبال شد و گفت: چرا فضا را به سمتی برده اید که اجازه نقد را از کنشگران اصلی حوزه ورزش گرفته اید؟ براستی فوتبال ایران چه منفعتی از این فضای بسته خواهد داشت؟ من معتقدم که هرچه آقای آذری گفته تنها بر سر دلسوزی ایشان برای فوتبال کشورمان بوده و واکنش چهره های اصیل فوتبال پس از رای عجیب کمیته اخلاق برترین دلیل برحق بودن دیدگاه های ایشان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اخلاق فولاد خوزستان فدراسیون فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشید سمیعی که در دوره مصطفی آجرلو به عنوان معاونت حقوقی وارد سیستم باشگاه استقلال شد، با گذشت زمان به کار خود در جمع آبی‌ها ادامه داد.

او در نهایت به عنوان یکی از دیرپاترین چهره‌های مدیریتی در هیات مدیره حال حاضر توانست در پست سرپرستی مدیرعاملی استقلال قرار بگیرد و اولین بازی استقلال با حضور او به عنوان مدیر در ورزشگاه آزادی با نتیجه مثبتی به پایان رسید.

سمیعی در دوران پیش از مدیریتش و به عنوان عضو هیات مدیره در گفت‌وگو با خبرنگاران همواره سعی می‌کرد میانه بین خطیر و نکونام را بگیرد. او یکی از امضاکنندگان حکم برکناری علی خطیر نیز بوده است و در حال حاضر مسئولیت اجرایی باشگاه را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!