Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی بزرگداشت هفته وحدت و یوم الله ۱۳ آبان که با حضور کارگروه‌های تخصصی بزرگداشت مناسبت‌های نیمه دوم سال برگزار شد، بر ضرورت برنامه‌ریزی جامع تمامی کارگروه‌ها در راستای گرامیداشت مناسبت‌های پیش رو تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همزمانی ولادت با سعادت رسول مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) با یوم الله ۱۳ آبان را فرصتی مغتنم برای بیان اهمیت استکبارستیزی از دیدگاه ائمه دانست و افزود: یکی از مهمترین سلاح‌های مستکبران برای تسلط بر جامعه اسلامی و تضعیف مسلمانان، اختلاف و تفرقه‌انگیزی بین آنان است لذا وظیفه دینی هر مسلمانی همراهی با پیامبر و قدم نهادن در راه وحدت و اتحاد بین مسلمین و توامان مبارزه با استکبار است همانگونه که در قرآن مجید آمده است: "مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَماءُ بَیْنَهُمْ " باید در مقابل کفار و دشمنان سرسخت و در مقابل دوستان مهربان باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار سرمنشاء مشکلات مسلمانان در سراسر جهان است گفت: متاسفانه شاهدیم دولت‌های ضد اسلامی به‌ ویژه دولت مستکبر آمریکا با روش‌های مختلف، سعی در بزک کردن و زیبا نمایاندن اقدامات غیرانسانی خویش دارند و تمام تلاش خود را برای تفرقه و اختلاف بین مسلمانان به کار می‌بندند.

وی اظهار داشت: آنان حتی علنی به پیامبر اسلام (ص) و قرآن کریم اهانت می‌کنند لذا ضرورت دارد با همت و تلاش مضاعف، به بازگویی جنایات متعدد آمریکا برای نسل جوان و نوجوان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی اقدام کرد.

ملایی فعالیت گسترده در فضای مجازی، تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی، ورزشی، شب شعر، دیدار با ائمه جمعه، تولید محتوای مرتبط با استکبارستیزی، وحدت و اخوت اسلامی، برگزاری جشن‌های محدود، سلامت محور و متناسب با شرایط در هفته وحدت را بخشی از برنامه‌های کارگروه‌ها در ایام پیش رو عنوان کرد. 

وی درخصوص مراسم بزرگداشت روز ۱۳ آبان که همزمان جشن میلاد نیز خواهد بود گفت: پیرو جلسات کشوری و استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار است با توجه به شرایط روز در صورتی که تا آن زمان مصوبه‌ای از ستاد مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری ابلاغ نشود، در تمام نقاط استان با ملاک عمل قرار گرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصوب آن ستاد، از جمله پرهیز مطلق از برگزاری راهپیمایی‌های سنواتی و اجتماعات متراکم، به مراسم سلامت محور نمادین متشکل از اقشار مختلف امت حزب الله توأم با رعایت اصول بهداشتی اعم از فاصله اجتماعی، استفاده همگان از ماسک و حداقل زمان اجرای برنامه، صرفا در فضای باز اکتفا شود.

وی بیان کرد: این ویژه مراسم در مرکز استان ساعت ۹ صبح  روز سه‌شنبه ۱۳ آبان مصادف با ولادت با سعادت رسول گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در فضای باز مزار مطهر شهدای باقریه بیرجند برگزار خواهد شد.

سومین نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت هفته وحدت و یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور کارگروه‌های بزرگداشت مناسبت‌های ملی در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی برگزار شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میلاد امام جعفر صادق روز سیزدهم آبان ولادت حضرت محمد خراسان جنوبی فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میلاد امام جعفر صادق روز سیزدهم آبان ولادت حضرت محمد خراسان جنوبی فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میلاد امام جعفر صادق روز سیزدهم آبان ولادت حضرت محمد خراسان جنوبی فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هفته وحدت ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق در گفت وگو با خبرنگار مهر ملت ایران را مردمی دیندار دانست و مطرح کرد: ما نباید با مشاهده بعضی از مثال‌های کوچک این تحلیل دقیق که مردم ایران دیندار هستند را فراموش کنیم.

وی افزود: هر جا که بستر حضور مؤمنانه مردم در اجتماع فراهم شد، مؤمنان حضور پیدا کردند و عدم حضور مردم در جامعه به معنی بی دینی آنها نیست. شاهد مثال‌های به روز و تظاهر دینداری مردم در دوره حاضر بسیارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز متذکر شد: نباید مرعوب تبرج مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود شویم بلکه جامعه باید با مانورهای ایمانی متعدد و تکثیر و یادآوری دائم آنها، دینداری مردم را به آنان تذکر بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق اظهار کرد: ماه رمضان امسال مجموعه رسانه و بعضی از عملیات‌هایی که انجام شد این حقیقت را ثابت کرد که مردم نسبت به برنامه‌های دینی استقبال خوبی دارند.

وی افزود: استقبال از برنامه محفل، برنامه‌های سحرگاهی، زندگی پس از زندگی و بعضی از مانورهایی که در استادیوم آزادی و محافل قرآنی کوچک و بزرگ در جای جای کشور برگزار شد دیگر جلوه‌های دینداری بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: در طول دهه گذشته، راهپیمایی اربعین تا راهپیمایی جاماندگان و مراسم ده کیلومتری ها و جشن فرشته‌ها نمونه‌ای از این دینداری محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق با بیان اینکه هر جا بستر حضور را با یک عملیات خلاقانه ایجاد کردیم مردم مانور دینداری را نشان دادند، عنوان کرد: مشکل جدی این است که هنوز طراحی این برنامه‌ها به قوت عالی خود نرسیده است.

کد خبر 6096710

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس