Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@06:58:23 GMT

دامنه نوسان این نماد عرضه اولیه شده ده درصدی شد؟

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۶۷۷۲

دامنه نوسان این نماد عرضه اولیه شده ده درصدی شد؟

در مورخه 4 شهریور ماه 1399 فرابورس طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در هفته آینده و در مورخه 11 شهریور ماه سهام شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس عرضه اولیه خواهد شد.

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بر اساس اطلاعیه فرابورس در مورخ 11 شهریورماه 1399 تعداد ۴۲۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت "برق و انرژی پیوند گستر پارس" در بازار اول فرابورس ایران، به صورت عرضه اولیه به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد سهام قابل عرضه به صندوق‌ها در روز پس از عرضه اولیه ۳۰ میلیون سهم اعلام شده بود.

در این عرضه اولیه هر کد بورسی می‌توانست حداکثر ۱۵۰ سهم در بازه قیمتی ۱۸۳۰ تا ۱۸۵۰ تومان خریداری کند. بعد از عرضه اولیه نماد بپیوند اعلام شد که پنج میلیون و 570 هزار و 981 کد در این عرضه اولیه شرکت کردند که به هر کد 78 سهم رسید.

بپیوند که در شهریورماه سال جاری عرضه اولیه شد، امروز مورخه 7 آبان 1399 معاملاتش نگاه سهامداران را به سمت خود خیره کرد. دامنه نوسان این نماد به ده درصد افزایش یافت و آخرین قیمت معامله با رشد ده درصدی بر روی 22282 ریال ایستاد اما قیمت پایانی این نماد رشد 8.29 درصدی را تجربه کرد و بر روی قیمت 21936 ریال بسته شد.

شنیده ها حکایت از آن دارد که گویا بنیاد با تعیین بازارگردان برای سهام زیرمجموعه خود، افزایش دامنه نوسان به 2 برابر فعلی (10 مثبت و منفی) را  در دستور کار قرار داده است.

 

منبع: نبض بورس (https://nabzebourse.com/)

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن دونالد ترامپ عرضه اولیه بپیوند دامنه نوسان علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن دونالد ترامپ عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

امروز ۱۷ اردیبهشت شاخص کل بورس با ریزش ۲۰ هزار و ۶۴۶ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۲۳۹ واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۶ هزار واحدی در تراز ۷۴۴ هزار و ۱۰۱ واحدی قرار گرفت. سه نماد فملی، فولاد و فارس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشتند همچنین ذوب، وبملت و کترام سه نماد پرتراکنش بورس بودند. 

شاخص کل فرابورس نیز با کاهش ۲۰۲ واحد در سطح ۲۴ هزار و ۹۹۸ واحدی قرار گرفت آریا، خاور و هرگز سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص کل فرابورس بودند.

امروز فلزات اساسی با ۲۴۹ میلیارد تومان برترین گروه صنایع بود و صنعت خودرو و انبوه سازی هم در جایگاه بعدی قرار گرفت. افران، سپهر و فردا هم سه نماد با بیشترین تقاضا در بورس بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • سپیدار بهترین عملکرد فروش
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟