Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راه استان اصفهان از تصادف یک سواری سمند با کامیونت ایسوزو در محور "سمیرم-حنا" و فوت ۲ نفر و مجروح شدن فرد دیگری خبر داد.

خبرگزاری میزان- سرهنگ حسین پورقیصری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تصادف منجر به فوت در محور فرعی "سمیرم-حنا" بلافاصله گشت انتظامی و عوامل پلیس راه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه رانندگی یک سواری سمند با کامیونت ایسوزو تصادف کرده بود که متاسفانه راننده و سرنشین سمند در دم فوت و راننده کامیونت نیز مجروح شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی پلیس راه "سمیرم-شهرضا" در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: دستگیری ۳ سارق زورگیر در تهران

رییس پلیس راه اصفهان تاکید کرد: رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب نقش مهمی در کاهش حوادث رانندگی دارد که امید است رانندگان عزیز به توصیه‌های پلیس توجه کنند، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و هر گاه احساس خستگی و خواب آلودگی داشتند در مکانی امن توقف و پس از استراحت و رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تصادف پلیس راهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تصادف پلیس راهور پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر از حادثه برخورد دو دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و ۴ نفر هم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان بیان کرد: متأسفانه در این حادثه ۱ نفر جان خود را از دست داد که پیکر وی پس از رهاسازی بوسیله ست هیدرولیک، به عوامل انتظامی تحویل شد.

کد خبر 6088124

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت