Web Analytics Made Easy - Statcounter

"شاهو ناصری" قایقران صاحب عنوان کردستانی با نظر کمیته فنی فدراسیون به اردوی کانو تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، پس از برگزاری جلسات کمیته فنی رشته‌های روئینگ، آب‌های آرام و پاراکانو به صورت آنلاین و با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی، اعضا پس از بحث و تبادل نظر، نفرات دعوت ‌شونده به اردوی تیم ملی را معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در بخش کانو، آقایان محمدنبی رضایی، عرفان زنده‌پی، شاهو ناصری، عادل مجللی، پریسا محمدزاده، زیبا سماک‌حرفه، آتنا رئوفی و هدیه خیرآبادی به اردو دعوت شدند.   بهمن نصیری، حمیدرضا رضوانی، آریا سلیمان‌پور، نازنین ملایی، شکیبا وقوفی، زینب نوروزی، کیمیا زارعی و نگار نگهدار نفرات منتخب کمیته فنی روئینگ هستند.   در کایاک، علی آقامیرزایی، احمدرضا طالبیان، پوریا شریفی، امین بوداغی، امید احمدی، الناز شفیعیان، مینا عبدالهی، تانیا کارگرپور، سمن سلطانی و مهسا آذری انتخاب شدند.   گفتنی است؛ این نفرات با صلاحدید کادر فنی و نظر کمیته فنی از شرکت‌کنندگان در قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی و نفراتی که با ارائه مستندات و دلایل موجه در قهرمانی کشور حاضر نبودند، انتخاب شدند.   "شاهو ناصری" قایقران کردستانی که مهرماه سال جاری در ماده کانو یک نفره 1000 متر توانست با ثبت زمان 4.33.362 جایگاه دوم و نشان نقره را از آن خود کند و جواز ورود به این مرحله از اردو کسب کرد.   اردوهای تیم ملی از هفته آینده با هدف حضور در مسابقات انتخابی المپیک #توکیو۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان قایقرانی کمیته فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی

چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی