Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:50:59 GMT

رویکرد تقریبی امام موسی صدر بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۷۳۵۳

رویکرد تقریبی امام موسی صدر بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، شصت‌وششمین درس‌گفتار ماهانه «اندیشه و عمل» مؤسسه امام موسی صدر با عنوان «یکی مانند همه، بررسی رویکرد تقریبی امام موسی صدر» و با سخنرانی سهیل اسعد برگزار می‌شود.

سهیل اسعد متولد ۱۹۷۵ در آرژانتین و از پدر و مادری لبنانی است. دکترای تمدن اسلامی را از بیروت گرفته و کارشناسی ارشد فلسفه و عرفان اسلامی را در جامعه المصطفی (ص) أخذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مؤسس مراکز اسلامی مختلف در منطقه آمریکای لاتین است.

سخنرانی در بیش از ۸۰ دانشگاه این منطقه و همکاری در ساخت ۵۰ مستند به زبان‌های اسپانیولی، عربی و فارسی و اجرا و کارشناسی برنامه در شبکه‌های داخلی و برون مرزی صدا وسیما در کارنامه وی دیده می‌شود.

شصت‌وششمین درس‌گفتار اندیشه و عمل روز دوشنبه ۱۲ آبان‌ماه از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۱۹:۰۰ به شکل زنده از صفحه رسمی مؤسسه در اینستاگرام، به آدرس imammoussasadr@ پخش خواهد شد.

کد خبر 5058455

منبع: مهر

کلیدواژه: امام موسی صدر سهیل اسعد تقریب مذاهب اسلامی معرفی کتاب سازمان اوقاف و امور خیریه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی توهین به پیامبر رادیو گفتگو امام رضا ع ویروس کرونا رضا داوری اردکانی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات مرکز فرهنگی شهر کتاب مقام معظم رهبری تمدن اسلامی مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم

حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • طرح جنگل‌داری چندمنظوره با رویکرد حفاظتی و توسعه توریسم بررسی شد