Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش القدس العربی، فسخ قرارداد کاری این کاریکاتوریست موریتانایی پس از آن صورت گرفت که در کاریکتاتوری امانوئل مکرون، را به سخره گرفت.
براساس این گزارش، کاریکاتور ادریس در واکنش به حمله مکرون علیه دین اسلام و اصرار وی به دفاع از کاریکاتورهای توهین آمیز به حضرت محمد(ص) در فرانسه صورت گرفت.
سایت های خبری موریتانی اعلام کردند: سفارت فرانسه در نواکشوت قراداد کاری این هنرمند موریتانیایی را فسخ کردند اما این سفارت با تکذیب این موضوع اعلام کرد که فسخ قرارداد کاری این هنرمند ارتباطی بااین سفارتخانه نداشته بلکه کار سازمان فرانسوی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این هنرمند در سخنانی تاکید کرد: این موضوع مربوط به یک سازمان فرانسوی در شمال آفریقا است که با آن قرارداد کاری داشته و به دلیل حوادث اخیر و از ترس خشونت ناشی از موج نفرات پراکنی که مکرون به راه انداخته، قرادادش را فسخ کرده است.

فعالان فضای مجازی فرانسه را به تناقض متهم کرده اند و در این باره عنوان کرده اند که در حالی که فرانسه تحت ادعای «آزادی بیان» از اهانت به مسلمانان و شخصیت ها و مقدسات آنها دفاع می کند، در عین حال افرادی را که آزادانه دیدگاه خود را بیان می کنند، مجازات می کند.
منبع: شفقنا برچسب ها: کاریکاتوریست ، کاریکاتور ، مکرون

منبع: خرداد

کلیدواژه: کاریکاتوریست کاریکاتور مکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم»، «سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن»، «فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی»، «رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود»، «این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن»، «حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر»، «عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!»، «تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند»، «قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی

 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم

سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن

رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود

این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن

حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر

عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!

تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • (ویدئو) امانوئل مکرون پا به توپ شد
  • بیرون کشیدن پیکرهای 342 شهید از بیمارستان ناصر در غزه
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی
  • فواید و مضرات سشوار برای مو
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک