Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام غلامی، با محکوم کردن سخنان پلید رئیس جمهور فرانسه به پیامر(ص)، گفت: این اقدام رئیس جمهور فرانسه نمونه آشکار اسلام ستیزی است.

حجت الاسلام «احمدرضا غلامی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با محکوم کردن سخنان رئیس جمهور فرانسه، اظهار داشت: باید از دید یک مسلمان، شیعه و محب اهل بیت(ع) اهانت هولناک، خطرناک و حساب شده روزنامه فرانسوی و رئیس جمهور فرانسه را به مسلمانان تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه سکوت دولت های اسلامی در برابر این اهانت پلید خطرناک تر است، افزود: دولت های اسلامی باید پاسخ این اهانت را بدهند و سکوت را بشکنند.

 

وی ادامه داد: اگر به زندگی سراسر نکبت رئیس جمهور فرانسه نگاهی داشته باشیم، زندگی اسفناک و سراسر نکبتی که دارد و پایه زندگی را بر توهین به ارزش ها بنیان نهاده است، غیر از این نباید انتظار داشت.

 

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: این اقدام رئیس جمهور کشورهای مسلمان که کالاهای فرانسوی را تحریم کردند، قابل تحسین است.

 

وی در ادامه اقدام رئیس جمهور فرانسوی را اسلام ستیزی عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام این اسلام ستیزی را قبلا به صورت پنهان انجام می دادند و الان آشکار شده است و ما به عنوان یک مسلمان نباید در برابر این اهانت سکوت کنیم.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه سکوت در برابر اهانت به پیامبر(ص) توهین به قرآن است، بیان کرد: این اقدامات همان اسلام هراسی است و آنان نگران هستند که جایگاه آنان به خطر بیفتد.

 

فضای مجازی، میدان جنگ نرم است

 

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: امروز فضای مجازی میدان جنگ است و رسانه ها در این زمینه نقش بسزایی دارند، رسانه ها با سعی و تلاش باید در زمینه دسیسه های دشمن نقش آفرینی کنند و با قلم خود در عرصه جنگ نرم ایفای نقش نمایند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان نگران هستند که فرهنگ و آداب و رسوم و نام پیامبر(ص) جهانی شود، یادآور شد: چراغی را که حق برافروزد هرکه فوتش کند ریشه اش را خواهد سوزاند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: هر شب در مسجد شهید مدنی و مسجد فاطمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی پس از اقامه نماز، در جمع مردم سخنرانی می شود و در این زمینه بصیرت افزایی و روشنگری خواهد شد.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس جمهور فرانسه اسلام ستیزی دشمن رئیس جمهور فرانسه اسلام ستیزی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، «خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان در گفتگو با شبکه خبری «جیو تی وی‌» گفت: سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان موفقیت آمیز بود.
وی در خصوص رایزنی های انجام شده میان مقامات دو کشور درباره طرح انتقال گاز ایران به پاکستان موسوم به «آی پی» گفت: این پروژه حتما تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه به زودی راهکار هایی برای تکمیل این طرح مهم ایجاد خواهد شد افزود: با توجه به ناآرامی هایی که کشورهای منطقه با آن مواجه هستند و همچنین افزایش مداخله قدرت های غربی در امور منطقه از طریق جنگ های نیابتی، تمام ذینفعان منطقه باید بر روی یک پلت فرم مشترک گرد هم آیند تا از منافع خود محافظت کنند.
وی با انتقاد شدید از رویکرد قدرت های استعماری در جهان بویژه فراموش کردن تمامی قوانین بین‌المللی و انسانی از سوی کشورهای غربی درقبال رژیم صهیونیستی گفت: ما همیشه از کشورهایی که در مقابل این رویکرد استعماری ایستادگی کرده و آنها را شکست می دهند حمایت می کنیم.
این اظهارات وزیر دفاع پاکستان درحالی مطرح می‌شود که همزمان با سفر موفق دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت بلندپایه کشورمان به پاکستان که دستاور های بزرگی همچون امضای چندین تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه و هدف گذاری تجارت ۱۰ میلیارد دلاری با پاکستان را در پی داشته است، آمریکا در ادامه رویکرد تکراری خود مبنی بر سنگ اندازی در روابط اسلام آباد - تهران، پاکستان را برای تحریم احتمالی درصورت گسترش روابط با ایران تهدید کرد.

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود