Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال :  ابراهیم شریفی  ضمن اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و به مناسبت هفته پدافند غیرعامل بارگذاری  شده است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب «مد ظله العالی» در فرهنگ‌سازی و تبیین کارکردهای پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف، بر پا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این نمایشگاه ۳۸ اثر در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
شریفی  تصریح کرد: هشتم آبان ماه، روز ملی پدافند غیرعامل است و به همین مناسبت از پنجم  تا دوازدهم دهم آبان ماه به‌عنوان هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده است،‌ در همین راستا دوشنبه ۵ آبان: «نهادینه سازی مصونیت در زیرساخت ها با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و عمل انقلابی»
سه شنبه ۶ آبان: «پدافند زیستی، مرزبانی زیستی و ارتقای ساختار دفاع بیولوژیک»
چهارشنبه ۷ آبان: «مقاومت فعال، تاب‌آوری حیرت‌انگیز، ایران قوی»
پنج شنبه ۸ آبان: «پدافند سایبری، ملی‌سازی فضای مجازی در مسیر حکمرانی سایبری بومی»
جمعه ۹ آبان: «پدافند مردم‌محور، خانواده آماده، جامعه مستحکم»
شنبه ۱۰ آبان: «پدافند شهری، زیرساخت‌های ایمن؛ شهرهایی امن»
یک شنبه ۱۱ آبان: «پدافند شیمیایی؛ آینده‌ای قدرتمند در امتداد گذشته‌ای پرافتخار»
دوشنبه ۱۲ آبان: «اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و پیروزی در جنگ اقتصادی»  نامگذاری  و نمایشگاه پدافند غیرعامل پذیرای رویت علاقه مندان می باشد.
وی با اشاره به شرایط موجود و وجود ویروس کرونا و فرا رسیدن هفته پدافند غیر عامل سال ۹۹ بیان کرد : برنامه های هفته پدافند غیر عامل  از  ( ۵ الی ۱۲ آبان ماه )  با شعار " مقاومت فعال ، تاب آوری حیرت انگیز ، ایران قوی "  بصورت مجازی برگزار می گردد.
شریفی برنامه های  فرهنگی هنری هفته پدافند غیر عامل را تشریح کردند  ازجمله :  طراحی  و تبلیغات محیطی ، طراحی پوستر ، بروشور ،  عکس نوشتاری ،  عملکرد پدافند غیر عامل فرهنگ و ارشاد اسلامی  بصورت کلیپ کوتاه  و مصور ، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه فرزندان کارمندان ارشاد اسلامی  با موضوع پدافند غیر عامل ، برگزاری دوره آموزشی پدافند غیر عامل بصورت مجازی، ارسال پیامک تبریک و شعار روزانه از طریق اتوماسیون اداری  که بصورت مجازی انجام می شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: فرهنگ سازی و باور عمومی در مورد ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل حائز اهمیت است و اظهار نمودند آمادگی دفاعی مردم  در برابر هر گونه تهدید داخلی و خارجی و فرهنگ نحوه کار و اهداف پدافند  غیر عامل  باید برای مردم مشخص  شود.

46

کد خبر 1448578

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته پدافند غیر عامل پدافند غیرعامل بصورت مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: راهپیمایی بزرگ خانوادگی در بوشهر در حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این برنامه ابراز داشت: این برنامه با حضور خانواده‌های بوشهری و برپایی موکب‌های مردمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ از میدان المپیک به طرف میدان شهید «رئیسعلی دلواری» به همت ستاد مردمی بوشهری‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر قرارگاه مردمی برنامه‌های فرهنگی بندر بوشهر با اشاره به اجرای طرح نور ابراز داشت: ۲۵ فروردین‌ماه، طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی حوزه حجاب و عفاف با عنوان «طرح نور» در سراسر کشور به اجرا در آمد، به این مناسبت در راستای حمایت از نیروی خدوم انتظامی و حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب راهپیمایی بزرگ خانوادگی در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6097386

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی