Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدود ۱۰ هزار بنگلادشی در «داکا »،پایتخت بنگلادش علیه فرانسه دست به تظاهرات زدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «آسوشیتدپرس»،حدود 10 هزار بنگلادشی در «داکا »،پایتخت بنگلادش علیه فرانسه دست به تظاهرات زدند.

 

تظاهرکنندگان نمایش کاریکاتورهای پیامبر اسلام (ص) در فرانسه را تقبیح کردند و رهبر گروه تظاهرکننده  از مسلمانان در سراسر جهان خواست محصولات فرانسه را تحریم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معترضان بنرها و پلاکاردهایی که روی آنها نوشته شده بود : «همه مسلمانان جهان ، متحد شوید» و «تحریم فرانسه» را به همراه داشتند.

 

آنها همچنین برش بزرگی از عکس  « امانوئل ماکرون » رئیس جمهوری فرانسه را حمل  می کردند .

 

معترضان بنگلادشی در مقابل مسجد جامع «بیت المکرم »بنگلادش در داکا ، تجمع کردند و سپس راهپیمایی را به سمت سفارت فرانسه که در چند کیلومتری مسجد واقع شده است،آغاز کردند.

 

کشورهایی که دارای اکثریت مسلمان هستند از سخنان هفته گذشته مکرون که از محکومیت انتشار یا نمایش کاریکاتورهای پیامبر اکرم (ص) خودداری کرد ، خشمگین شده اند.

 

اظهارات مکرون پس از آن بود که یک نوجوان 18 ساله از نژاد چچنی در روز 16 اکتبر معلم فرانسوی را که کاریکاتورهای محمد را نشان داده بوددر نزدیکی پاریس به قتل رساند.

 

فرانسه هجو مذهبی را از جمله مطالبی می داند که تحت آزادی بیان قرار می گیرد ، در حالی که بسیاری از مسلمانان هرگونه حمله و توهین به پیامبر خود را یک جرم جدی می دانند.

 

 

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیامبر اکرم ص فرانسه بنگلادش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم

حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم
  • ال نینو و موج گرما آسیا را سوزانده است
  • موج گرما صد‌ها میلیون نفر را می‌سوزاند!
  • خیزش دانشجویی در کشورهای مختلف جهان برای حمایت از فلسطین
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند