Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و هفته وحدت در تمامی نقاط استان به صورت محدود، نمادین، در فضای باز و با رعایت دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمد ملایی، امروز چهارشنبه ۷ آبان در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی بزرگداشت هفته وحدت و یوم الله ۱۳ آبان که با حضور کارگروه‌های تخصصی بزرگداشت مناسبت‌های نیمه دوم سال برگزار شد، بر ضرورت برنامه‌ریزی جامع تمامی کارگروه‌ها در راستای گرامیداشت مناسبت‌های پیش رو تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی همزمانی ولادت با سعادت رسول مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) با یوم الله ۱۳ آبان را فرصتی مغتنم برای بیان اهمیت استکبارستیزی از دیدگاه ائمه دانست و افزود: یکی از مهمترین سلاح‌های مستکبران برای تسلط بر جامعه اسلامی و تضعیف مسلمانان، اختلاف و تفرقه‌انگیزی بین آنان است لذا وظیفه دینی هر مسلمانی همراهی با پیامبر و قدم نهادن در راه وحدت و اتحاد بین مسلمین و توامان مبارزه با استکبار است همانگونه که در قرآن مجید آمده است: "مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَماءُ بَیْنَهُمْ " باید در مقابل کفار و دشمنان سرسخت و در مقابل دوستان مهربان باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار سرمنشاء مشکلات مسلمانان در سراسر جهان است، تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم دولت‌های ضد اسلامی به‌ ویژه دولت مستکبر آمریکا با روش‌های مختلف، سعی در بزک کردن و زیبا نمایاندن اقدامات غیرانسانی خویش دارند و تمام تلاش خود را برای تفرقه و اختلاف بین مسلمانان به کار می‌بندند.

وی اظهار کرد: آنان حتی علنی به پیامبر اسلام(ص) و قرآن کریم اهانت می‌کنند لذا ضرورت دارد با همت و تلاش مضاعف، به بازگویی جنایات متعدد آمریکا برای نسل جوان و نوجوان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی اقدام کرد.

ملایی، فعالیت گسترده در فضای مجازی، تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی، ورزشی، شب شعر، دیدار با ائمه جمعه، تولید محتوای مرتبط با استکبارستیزی، وحدت و اخوت اسلامی، برگزاری جشن‌های محدود، سلامت محور و متناسب با شرایط در هفته وحدت را بخشی از برنامه‌های کارگروه‌ها در ایام پیش رو عنوان کرد.

وی درخصوص مراسم بزرگداشت روز ۱۳ آبان که همزمان جشن میلاد نیز خواهد بود، افزود: پیرو جلسات کشوری و استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار است با توجه به شرایط روز در صورتی که تا آن زمان مصوبه‌ای از ستاد مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری ابلاغ نشود، در تمام نقاط استان با ملاک عمل قرار گرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصوب آن ستاد، از جمله پرهیز مطلق از برگزاری راهپیمایی‌های سنواتی و اجتماعات متراکم، به مراسم سلامت محور نمادین متشکل از اقشار مختلف امت حزب الله توأم با رعایت اصول بهداشتی اعم از فاصله اجتماعی، استفاده همگان از ماسک و حداقل زمان اجرای برنامه، صرفا در فضای باز اکتفا شود.

وی خاطرنشان کرد: این ویژه مراسم در مرکز استان ساعت ۹ صبح  روز سه‌شنبه ۱۳ آبان مصادف با ولادت با سعادت رسول گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در فضای باز مزار مطهر شهدای باقریه بیرجند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ۱۳ آبان خراسان جنوبی هفته وحدت ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی