Web Analytics Made Easy - Statcounter

​مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۲۴۹ زندانی جرائم غیر عمد در هفت ماهه ابتدای سال جاری خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "اسلام افشون" مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد  با اعلام این خبر گفت‌: در ۷ ماهه ابتدای سال جاری با همت خیرین و نیکوکاران و کوشش کارکنان ستاد دیه استان یزد تعداد ۲۴۹ نفر از زندانیان‌ محکوم مالی جرائم غیر عمد که در زندانهای استان بودند، آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در ادامه گفت : برای آزادی این ۲۴۹ نفر محکوم مالی مبلغی بر بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان حدود ۶ میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت گردید.

افشون افزود : به همت اعضاءکمیته صلح و سازش ستاد دیه و شورای حل اختلاف و مددکاران زندانها مبلغی بالغ بر ۱۱۴ میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ ۶ میلیارد تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۲۱۱ نفر و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم گردید.

این مقام مسئول در ادامه گفت : در مهر ماه سال جاری  تعداد ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین و نیکوکاران به مناسبت اربعین حسینی و همینطور تعداد ۵ نفر محکوم مالی نیز همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند .

وی در پایان گفت : هم اکنون تعداد ۲۱۹ محکوم مالی در زندانهای استان به سر میبرند که برای آزادی آنها مبلغی مبلغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان استان یزد ستاد دیه ستاد دیه استان محکوم مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد یزدی در خانه اش

به گزارش تابناک، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر  مرگ  مشکوک فردی در یکی از محلات قدیمی شهر  یزد  بلافاصله ماموران پلیس و بازپرس ویژه  قتل در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با بررسی های لازم و اعلام  پزشکی قانونی  مبنی بر خفگی و قتل مرد ۵۷ ساله یزدی در منزلش؛ کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی استان یزد شناسایی و دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: کارآگاهان پلیس با کار فنی و اطلاعاتی گسترده، قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.

سردار بهدانی فرد خاطرنشان کرد: متهم ۴۳ ساله یزدی در بازجویی های انجام شده پس از اعتراف به قتل، انگیزه خود را اختلافات شخصی بیان کرد و تحویل دادسرا شد.

منبع: رکنا

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده
  • سپرده بلندمدت دارایی‌های پرسپولیس در بانک شهر
  • قتل مرد یزدی در خانه اش
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد