Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر گفت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جکیگور مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد، مرزداران در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار گودرزی با اشاره به هلاکت یک قاچاقچی و دستگیری یک نفر دیگر افزود: در این عملیات هدفمند، مرزداران موفق شدند ضمن توقیف ۴ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر، مقدار یک تن و ۴۲۱ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل ۵۹۳ کیلو ۳۰۰ گرم تریاک و ۸۲۸ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش را کشف کنند.

سردار گودرزی در ادامه به یک عملیات موفقیت‌آمیز جداگانه دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی سروان نیز اشاره کرد و گفت: در عملیاتی جداگانه، قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله خود را به وسیله یک دستگاه خودرو وارد کشور کنند، با هوشیاری مرزداران از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و ضمن رها کردن محموله از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند در این عملیات مقدار ۶۵۰ کیلوگرم تریاک انواع مواد مخدر را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل کابین خودرو مخفی شده بود را کشف کنند.

وی تاکید کرد: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی کشور، اجازه نمی دهد قاچاقچیان مواد مخدر در هیچ نقطه ای از کشور احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد مرزبانی نیروی انتظامی و دستگاه قضائی با آنان قاطعانه خواهد بود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزبانی سیستان و بلوچستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزبانی اخبار کنکور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،سفال کلپورکان نمادی از هنر دستان زنان بلوچ شهر علم و فرهنگ با قدمت هفت و هزار سال در کلپورگان سراوان است.
خانم منفرد مانند دیگر بانوان روستا در این روستا به کار پخت سفال می‌پردازد.
اکنون دختران دانشجوی دانشگاه پیام نور سراوان برای معرفی بهتر سفال میخواهند در ساخت و معرفی سفال و بازار فروش بهتر در ایران و جهان نقشی داشته باشند.
با احداث کارگاه و استفاده از تجارب زنان روستا، این کارگاه خواهد توانست در آینده‌ای نه چندان دور با نو آوری وخلاقیت بانوان طرح‌های جدیدی را به بازار روانه کند.

دیگر خبرها

  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال