Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی هدف امام راحل و انقلاب را احیای ارزش های دینی و توجه به اهل بیت (علیهم السلام) دانست و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی منادی و تریبون ارزش های دینی، حریت و ارزش انسان ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تکریم و معارفه رئیس ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (7 آبان) با حضور مسئولان کشوری ستاد عتبات عالیات، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، فرمانده سپاه فتح و تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این آئین ضمن تبریک آغاز زعامت امام عصر (عج) و تشکر از زحمات رئیس سابق ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حرکت در مسیرهای ارزشمند توفیقی است که نصیب هر انسانی نمی شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اظهار کرد: جهان هستی در مالکیت خداوند بوده و پروردگار عالم به پیامبر و اهل بیت (علیهم السلام) مالکیت بخشیده است.

 

وی با بیان اینکه اگر کسی در مسیر اهل بیت (علیهم السلام) حرکت کند خداوند به او توجه ویژه خواهد داشت، ادامه داد: اقتدار، شکوه و مقاومت کنونی کشور و مردم در برابر فشارهای روزافزون دشمنان به جهت توجه ویژه مردم و نظام به آل الله است.

 

آیت الله حسینی هدف امام راحل و انقلاب را احیای ارزش های دینی و توجه به اهل بیت (علیهم السلام) دانست و یادآور شد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی منادی و تریبون ارزش های دینی، حریت و ارزش انسان ها است.

 

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه اهل بیت (علیهم السلام) مردم و نظام اسلامی را تنها نمی گذارند، اظهار کرد: یکی از شاخص های توجه به اهل بیت (علیهم السلام) توجه به توسعه عمرانی حرم های آنها است.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از جنگ هشت ساله حرم های مطهر در وضعیت اسفناکی قرار داشتند، گفت: به همت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در زمینه تشکیل ستاد عتبات عالیات، کار عمران و آبادانی حرم اهل بیت (علیهم السلام) شتاب گرفت.

 

آیت الله حسینی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را شیعه 12 امامی و دوست دار خاندان عصمت و طهارت دانست و ادامه داد: مردم استان ما خدمت به اهل بیت (علیهم السلام) را افتخار و ذخیره ای برای دنیا و آخرت خود می دانند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد سردار «حسن حکمتیان راز»، فرمانده تیپ 48 فتح و رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات در این استان را انسانی توانمند و باتجربه دانست و گفت: باید رئیس جدید با استفاده از ظرفیت های مردمی و دولتی در راستای وظایفی که در زمینه توسعه حرم اهل بیت (علیهم السلام) به استان محول شده تلاش کند.

 

گفتنی است در این آئین با حکم محمدحسن ماب، سردار «حسن حکمتیان راز» به مدت دو سال به عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از زحمات سردار «سیدفرج الله نظرپور» رئیس سابق این ستاد تجلیل شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تکریم و معارفه اقتدار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد ستاد عتبات عالیات ارزش های دینی علیهم السلام اهل بیت آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

آیت الله سید محمد سعیدی اظهار داشت: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سال‌های اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

به گزارش مهر، وی گفت: استکبار جهانی و دشمنان بشریت همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کنند و هر جریانی که برابر آنان قد علم کند، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آن است.

سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد گفت: در روز شهادت امام صادق علیه‌السلام رژیم شاه به مدرسه فیضیه حمله کردند و طلاب و مردمی که در این مراسم حضور یافته بودند را مورد شتم و ضرب قرار دادند و شماری را نیز به شهادت رساندند.

امام جمعه قم با تسلیت شهادت صادق آل محمد (ص) بیان کرد: باید بدانیم علت تمام مصیبت‌هایی که در حق اهل بیت علیهم السلام روا داشته شده چه بوده که امام باقر علیه السلام فرمود هر کسی ستم‌های ناروایی که بر ما اهل بیت علیهم السلام روا داشته نشناسد با کسانی که این کار‌ها را انجام دادند شریک است.

آیت الله سعیدی گفت: ائمه معصومین علیهم السلام در طول امامت خود بدنبال حاکمیت الهی بودند و حاکمان زمان می‌دانست که امام صادق علیه السلام داعیه امامت دارد و درسی که ما باید در این عرصه بگیریم پیروی از سیره اهل بیت علیهم السلام است و کسی که می‌گوید دین از سیاست جدا است در واقع از اسلام و دین چیزی نفهمیده است.

خطیب جمعه قم با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق گفت: این عملیات دارای ابعاد گسترده و پیچیده‌ای بود که ایران اسلامی در این عملیات محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت.

تولیت حرم بانوی کرامت افزود: در اسرائیل تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص حل مشکل فلسطین در دیدار با معلمان تاکید کردند هیچ راه حلی جز بازگشت صاحبان این سرزمین وجود ندارد.

آیت الله سعیدی با اشاره به اعتراض دانشجویان علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس بیان کرد: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سال‌های اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه قم ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان بشریت همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آن‌ها است، چرا که آنان می‌دانند اگر ملت‌ها بیدار شوند، نمی‌توانند به چپاول خود ادامه دهند و امروز این شرایط در غرب حاکم است.

وی اضافه کرد: متأسفانه عده‌ای امروز در برابر اقدامات آمریکا علیه دانشجویان سکوت کردند.

آیت الله سعیدی با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت: خروجی دهه ولایت صرف شادی و بزرگداشت نیست و بیان فضائل اهل بیت علیهم السلام باید در دستور کار باشد و خروجی دهه کرامت باید افزایش میزان ارادت و عمل مردم به آیات الهی باشد.

امام جمعه قم ابراز کرد: زیارت با معرفت اهل بیت علیهم السلام و عمل به احکام اسلامی باید سرلوحه برنامه‌ها باشد.

آیت الله سعیدی افزود: از نیروی انتظامی به دلیل تلاش‌هایی که در عرصه حجاب و عفاف دارد باید تقدیر کرد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت در قالب دومین سفر به استان قم خواهند آمد که امید است این سفر نیز پر از خیر و برکت باشد.

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • استکبار جهانی همواره از بیداری ملت ها احساس خطر می‌کند
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • انتشارات صهبا از کتاب جدید با نام «حدیث مکارم الاخلاق» رونمایی کرد
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر