Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسفی گفت: از ماسک طراحی شده برای مقابله با کرونا در نمایشگاه توانمندی ها و معرفی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی فارس رونمایی می شود که اگر ویروس کرونا در بینی و دهان باشد می تواند آن را قبل از ورود به شش ها از بین ببرد.

«سعید یوسفی»، با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی ها و معرفی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: این نمایشگاه در مجتمع «ولایت» دانشگاه علوم پزشکی شیراز برپا و با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج دانشجویی فارس افزود: نمایشگاه توانمندی ها و معرفی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی استان فارس  با هدف تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در حوزه توجه به توان علمی جوانان کشور برگزار شده است.

وی اضافه کرد: مرکز شتاب دهنده تحقیقات و فناوری نوین صنایع غذا و دارو، مرکز تحقیقاتی «نوآوران» دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز، مرکز تحقیقاتی «ویرا» در حوزه نفت و پتروشیمی، مرکز تحقیقات و فناوری دانشجویی پزشکی و علوم نوین، مرکز تحقیقات خانواده، هسته های علمی دانشگاه «شهید باهنر» شیراز و دانشگاه فیروزآباد در این نمایشگاه شرکت کرده اند و نمایشگاه به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی با تعداد محدودی از هسته های علمی دانشجویی دانشگاه های استان برگزار شده است.

یوسفی تصریح کرد: مدیریت پژوهش فناوری بسیج دانشجویی فارس در ماموریت های خود ایجاد مراکز علمی در دانشگاه ها را در نظر دارد و در این مراکز تحقیقاتی، مسایل احصا می شود و هر مرکز تحقیقاتی روی یک موضوع تحقیقاتی متمرکز شده و خروجی علمی را در حل مسائل به کار می گیرد.

وی ادامه داد: اکنون شاهد ایجاد نمایشگاهی از مراکز تحقیقاتی تحت پوشش خود هستیم که یک سالی است راه افتاده اند و در حال حاضر 6 مرکز تحقیقاتی داریم که در سه سال آتی قصد داریم آنها را به 20 مرکز افزایش دهیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی فارس اضافه کرد: نمایشگاه موقت است و برای نمایش دستاوردها با موضوعات صنعت، نفت و پتروشیمی، دارو، خانواده و ... برپا شده است.

وی اعلام کرد: از ماسک طراحی شده برای مقابله با کرونا نیز در این نمایشگاه رونمایی می شود، این ماسک توانایی دارد تا اگر ویروس کرونا در بینی و دهان باشد می تواند آن را قبل از ورود به شش ها از بین ببرد.

یوسفی همچنین عنوان کرد: مرکز خانواده حاضر در نمایشگاه از اولویت کارها در موضوع زن و خانواده بوده که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار دارد.

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا بسیج دانشجویی فارس سپاه فجر فارس کرونا شیراز بسیج دانشجویی فارس مرکز تحقیقاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه حضور در سومین نمایشگاه مهارت‌های من در محل نمایشگاه‌های بین المللی قشم، گفت: دانش آموزان به عنوان سفیران جدید قشم با هدف گسترش آگاهی فرهنگ و تمدن خلیج فارس و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جزیره، هنر خود را در قالب ۵۰ غرفه در نمایشگاه بین المللی قشم به نمایش گذاشته اند.

ادریس راموز همزمان افزود: دو هزار و ۲۲۰ هنرجو از ۱۲ هنرستان آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم هنر‌هایی همچون نقاشی، طراحی و دوخت پوشاک، طراحی جلد کتاب، صنایع دستی دریایی، چرم دوزی، نجاری، جوشکاری، طراحی نرم افزار رایانه‌ای و الکترونیک آثار خود را در برابر دید علاقمندان به نمایش گذاشته اند.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف مهارت آموزی و افزایش توانمندی دانش آموزان جزیره قشم و پیوند آن با صنعت و بازار برگزار شده است که یکی از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد قشم است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه قشم به عنوان جزیره نوآور و خلاق معرفی شده است افزود: در سومین دوره نمایشگاه مهارت‌های من نیز به دنبال ارائه فرصت‌ها و روایت جزیره جهانی قشم و گسترش مفهوم مکتب فرهنگی و هنری خلیج فارس با استفاده از توان دانش آموزان جزیره هستیم.

سومین نمایشگاه مهارت‌های من به مناسبت هفته ملی خلیج فارس، ۸ تا ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی قشم پذیرای هنردوستان و علاقمندان است.

در حاشیه سومین نمایشگاه مهارت‌های من، از ۱۶ دانش آموز حائز رتبه‌های برتر منطقه‌ای در المپیاد شایستگی محور و جمعی از آموزگاران هنرستان‌های شهر قشم تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران