Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@12:25:53 GMT

وزیر دفاع آمریکا فردا با گانتس دیدار می کند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۸۳۳۱

وزیر دفاع آمریکا فردا با گانتس دیدار می کند

وزیر دفاع آمریکا برای سومین بار طی یک ماه با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌ آویو دیدار می کند.

به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های عبری گزارش دادند که قرار است بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در دیدار فردا (پنجشنبه) خود درباره تسلیحاتی که به این رژیم در ازای اقدام واشنگتن در فروش جنگنده‌های اف ۳۵  به امارات داده خواهد شد، رایزنی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های عبری سه‌شنبه از امکان دستیابی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی به بمب جی‌بی‌یو ۴۳، که به "مادر همه بمب‌ها" معروف است در چارچوب پایبندی واشنگتن به حفظ "برتری نظامی" تل‌ آویو در خاورمیانه خبر دادند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر تصریح کرد که اعضای کنگره آمریکا از دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات پیش‌نویس قانونی را ارائه کرده‌اند که بر فروش بمب‌های  ضد پناهگاه های هسته ای به این رژیم تاکید دارد.

دو حزب مذکور همچنین خواهان تغییر قوانین آمریکا در عدم فروش «مادر بمب‌ها» به کشورهای خارجی و اجازه فروش آن تنها به رژیم صهیونیستی با هدف حفظ برتری نظامی آن در خاورمیانه شده‌اند.

بمب مذکور ۱۴ تُن وزن دارد و می تواند اهداف موجود تا عمق ۶۰ متری زمین را منهدم کند. این بمب بزرگترین بمب غیر هسته‌ای در زرادخانه تسلیحاتی ایالات متحده آمریکا است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین تصریح کردند که این رژیم بالگردهایی به نام «هرکولز» دارد که می‌تواند بمب مذکور را حمل کند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشتر از عدم مخالفت تل‌آویو با اقدام واشنگتن در فروش جنگنده‌های اف ۳۵ به امارات در چارچوب توافق صلح میان تل‌آویو و ابوظبی خبر دادند.

در همین رابطه، آمریکا اعلام کرد واشنگتن بر پایبندی راهبردی خود در برتری نظامی اسرائیل در خاورمیانه تاکید دارد. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین از حق مشروع ایران درپاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار ضمن تشکر از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز امریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دو طرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب اسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد.

وزیر دفاع چین در این دیدار خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشر دوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

کد خبر 6089027 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای
  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • حمایت چین ازحق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • چین از حق مشروع ایران درپاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم