Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور ناشران و اعضای بورس گفت: با توجه به برنامه توسعه ای بورس اوراق بهادار تهران در حوزه پذیرش اوراق بهادار مبنی بر الکترونیکی کردن فرآیند پذیرش اوراق بهادار در بورس تهران، سامانه پذیرش راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری بازارسرمایه ایران، مجید نوروزی از راه اندازی سامانه پذیرش آنلاین شرکت‌ها با تلاش شرکت بورس تهران خبر داد و افزود: این سامانه در نشانی اینترنتی http://Listing.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tse.ir با ارائه درخواست پذیرش شرکت به همراه قرارداد مشاور پذیرش و نامه معرفی نماینده توسط مشاور پذیرش، در دسترس مشاور پذیرش قرار گرفته و با تکمیل مستندات پرونده پذیرش (مطابق ماده ۲۵ دستورالعمل مربوط)، پرونده پذیرش شرکت در دستور کار هیات پذیرش قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه شرط لازم برای طرح موضوع در جلسه هیات پذیرش، تکمیل مدارک و مستندات اشاره شده در دستورالعمل پذیرش و بر اساس فرم‌های مصوب است، کسری مدارک پرونده پذیرش هر شرکت به شیوه آنلاین (استخراج شده از سامانه پذیرش) در تارنمای بورس تهران با عنوان «شرکت های متقاضی پذیرش» قرار داده شده است که  از منوی «ناشران و پذیرش» بخش «پرونده های پذیرش سهام» نیز در دسترس است.

 به گزارش ایرنا، بورس تهران برنامه توسعه سامانه مزبور با هدف سهولت بیشتر در کاربری، دسترسی کلیه شرکت‌های متقاضی به تمامی فرآیند و فرم های پذیرش، پاسخ دهی آنلاین به سوؤالات کلیه کاربران (اعم از شرکت های متقاضی فعلی و بالقوه)، سوؤالات احتمالی در فرآیند پذیرش (frequently asked questions) و ... را اکنون در دستور کار دارد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرابورس معاملات بورس بورس سامانه پذیرش بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی

جواد شمسایی اظهار کرد: آمارنامه ملزومات دارویی برای اولین بار در سال گذشته منتشر شد و به موازات آن دسترسی به داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی برای ذیفنعان و شرکت‌های فعال این حوزه مهیا شده است.

وی افزود: مطالعات ارزیابی بالینی ملزومات دارویی نیز توسط اداره مطالعات بالینی، پذیرش شده درسال گذشته ۹ فرآورده مورد بررسی قرار گرفته است.

به گفته رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو یکی از اقدامات انجام شده در راستای تسهیل امور فراورده‌های ملزومات دارویی دسته بندی، استانداردسازی و تهیه فهرست این فرآورده‌ها بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • سامانه «پنجره» برای نظارت بر اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شد
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • راه اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • راه‌اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!