Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد شیطان صفتی  که به جرم کلاهبرداری تحت عنوان همسریابی در صفحه اینستاگرام به انتشار تصاویر خصوصی از شهروندان اقدام می‌نمود شناسایی و دستگیر شد.

اخاذی / به گزارش رکنا، :سرهنگ مهدی دانش پور، رئیس پلیس فتا استان کردستان در تشریح این خبر گفت: با مراجعه فردی که با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مدعی کلاهبرداری از حسابش به مبلغ 900 میلیون ریال شده بود، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی پرونده در اینستاگرام صفحه‌ای به نام همسریابی آنلاین مشاهده کرده است و پس از برقراری ارتباط به مدیر صفحه مبلغ نهصد میلیون ریال جهت شروع دوستی با یک خانم که مدیر صفحه آن را معرفی کرده بود واریز کرده است، اما پس از پرداخت پول و با تماس‌های بعدی شاکی کسی جوابگو نبود.

کشف پرونده همسریابی و اخاذی با وعده ازدواج

وی در ادامه گفت: با انجام تحقیقات تخصصی کارشناسان این پلیس، در کم‌ترین زمان ممکن متهمان مورد شناسایی قرار گرفتند و تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام مسئول بابیان اینکه شیوه و شگردهای متفاوتی توسط کلاهبرداران برای اخاذی در فضای سایبری وجود دارد، به کاربران هشدار داد: ضمن رعایت ملاحظات امنیتی، اخلاقی و رعایت حریم خصوصی افراد در شبکه‌های اجتماعی، از اعتماد بی‌جا و پرداخت وجه به افراد غیر جداً خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان کردستان از عموم مردم درخواست کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس فتا فضای مجازی اخبار حوادث جرم مالباخته اینستاگرام حوادث کردستان شیطان کردستان اخبار کردستان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس فیلم ایران دختر بیمار ساعت آسیب کرونا اخبار تهران مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

کد خبر 6088352 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو