Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@16:23:46 GMT

نظری، سخنگوی هیات مدیره استقلال شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۸۶۵۵

نظری، سخنگوی هیات مدیره استقلال شد

با اعلام رئیس هیات مدیره استقلال، حجت نظری به عنوان سخنگوی هیات مدیره این باشگاه معرفی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با اعلام اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال، حجت نظری به عنوان سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد.

یکی از دلایل مهم این مصوبه در هیات مدیره استقلال،‌ اعلام اخبار مربوط به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و طلب وینفرد شفر و دیگر طلبکاران باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال حجت نظری هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مدرسه قلعه این شهر ضمن اشاره به کار و کارگر، تاکید کرد: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تاکید شده تا جایی که پیامبر (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

وی ضمن اشاره به اهمیت مقام کارگر به خصوص در چرخاندن چرخ اقتصاد و تولید کشور، گفت: «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی امروز جامعه هستند.

امام جمعه موقت شاهرود ضمن اشاره به صحبت‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگران بیان کرد: گذاشتن دست کارگر در دست کارفرما و حل مشکلات تولید و قشر کارگر و کارفرما از سوی دولتمردان یکی از راه‌های رونق تولید است.

نظری به سند تحویل آموزش و پرورش و همچنین هفته معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری هم اشاره کرد و گفت: معلم محور تحول بنیادی در نظام آموزش و پرورش است چرا که همه تحولات از تلاش معلمان امکان پذیر می‌شود.

وی در ادامه به سفر هفته گذشته هیأت دولت به استان سمنان و همچنین حضور رئیس جمهور در شهرستان شاهرود اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان مصوبات و اعتبارات این سفر را برای مردم بیان کنند.

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه مسئولان دولتی اعلام کرده‌اند که یک سوم مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان سهم شهرستان شاهرود بوده است، بیان کرد: انتظار می‌رود که مسئولان شهرستانی برای تحقق این مصوبات گام‌های اساسی برداشته و پیگیری خوبی را انجام دهند.

نظری گفت: مسئولان همچنین مردم را در جریان پیگیری‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور آگاه کنند زیرا این امر به امید افزایی منجر می‌شود.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر مسئولان به خصوص آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به ترویج فرهنگ پهلوانی و باستانی شد و افزود: ورزش باستانی باید از مدارس معرفی و ترویج شود.

کد خبر 6089182

دیگر خبرها

  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام