Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک 32 ساله انگلیسی با وجود تمامی رفاقت ها، حالا در آنفیلد یک «غریبه» است. 

آدام لالانا می گوید یک روز پس از جدایی از لیورپول و پیوستن به برایتون، از گروه قرمزها در واتس اپ بیرون شده است!

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، لالانا در ژانویه 2020 پس از شش سال حضور در لیورپول، به عنوان بازیکن آزاد به برایتون ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که هنوز هم قلبا به لیورپول علاقه دارد، شب گذشته به عنوان کارشناس تلویزیونی در BT Sport حاضر شد. 

همچنین بخوانید:

آدام لالانا: رسیدن به اهدافم در برایتون به اندازه قهرمانی در لیگ برتر یا اروپا برایم ارزشمند خواهد بود آدام لالانا: برایتون باشگاه جاه طلبی است که پروژه جذابی دارد 

«آیا دیدن آماده شدن هم تیمی های سابقت برای یک بازی اروپایی در غیاب خودت عجیب به نظر می رسد؟» لالانا در پاسخ به این پرسش گفت:

نه، اصلا. لحظه جدایی من فرا رسیده بود و چالش جدیدی که انتخاب کردم برای جذابیت داشت. حالا از یک بازیکن به هوادار (لیورپول) تبدیل شده ام. 

وقتی مجری با اصرار پرسید که «آیا هنوز در گروه واتس اپ بازیکنان لیورپول حضور داری؟» لالانا پاسخ داد:

نه، مرا بیرون انداختند! البته هنوز در چند گروه حضور دارم. روز بعد از جدایی، ادمین گروه متعلق به تیم اصلی مرا بیرون کرد. 

کار کردن با کلوپ مایه افتخار است

یورگن کلوپ همیشه از لالانا به عنوان یکی از بهترین شاگردانش یاد کرده است و این بازیکن در پاسخ به محبت سرمربی پیشین خود گفت:

این احساس دو طرفه است. طبیعتا این که پنج سال زیر نظر او کار کردم برای من مایه افتخار بود. خیلی چیزها یاد گرفتم. قطعا در ادامه راه هم هوادار لیورپول می مانم. وقتی می گویند فلانی زندگی خود را وقف باشگاه کرد، نمونه آن را می توان در کلوپ دید. برای بازی کردن در آن باشگاه باید زحمات زیادی کشید ولی قطعا ارزشش را دارد؛ مخصوصا اگر مثل ما شانس کسب عناوین قهرمانی را داشته باشید.  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آدام لالانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان حساب ویژه‌ای روی نفوذهای خود از سمت راست زمین در دیدار مقابل پرسپولیس داشت تا سپاهان را به گل برساند و مثل بازی رفت به برتری برسند، اما نمایش درخشان عبدالکریم حسن در جناح چپ خط دفاعی قرمزها مانع از نفوذ مدافع کناری طلایی پوشان شد.

شاید فقط یک بازیکن را بتوان در بین پرسپولیسی‌ها شاخص‌تر از بقیه دانست که عملکردش مقابل سپاهان کاملا به چشم آمد و بازی او جلب توجه زیادی کرد و حتی شاید اشاره داشت که او بهترین نمایش خود پس از پیوستن به قرمزها را در این بازی به اجرا گذاشت.

عبدالکریم حسن با عملکرد مطمئن و فوق‌العاده در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان که در سمت مقابل یکی از نقاط قوت سپاهان به‌شمار می‌رفت، کاری کرد تا بازیکنانی مثل رامین رضاییان نتوانند به خواسته خود برسند و راه نفوذ از آن سمت را بست.

مدافع چپ قطری پرسپولیس روی توپ‌های بلند و دفع توپ نیز عالی کار کرد و با اینکه تصور می‌شد سخت‌ترین بازی خود را پس از پیوستن به پرسپولیس داشته باشد، اما ستاره قرمزها مقابل سپاهان بود.

دیگر خبرها

  • من عاشق تیمم هستم و به بایرن نمی‌روم
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم
  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!