Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@11:01:29 GMT

کادر فنی سپاهان تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۰۳۱۵

کادر فنی سپاهان تکمیل شد

حالا تقریبا می‌توان گفت شاکله اصلی سپاهان برای لیگ بیستم شکل گرفته و بازیکنان و کادر فنی شناخت خوبی نسبت به یکدیگر پیدا کرده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از کادری که در تصویر می بینید تنها دو نفر از فصل نوزدهم لیگ برتر به حضورشان در سپاهان ادامه می‌دهند؛ یکی از آنها فردین فقیهی مترجم تیم است و دیگری تکسیرا، که در کنار محمود کریمی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به غیر از این دو نفر، ربانی عضو فصل گذشته استقلال به عنوان مربی بدنساز، توتونی به عنوان یکی از دستیاران تئوری‌پرداز تیمِ نویدکیا، رحمان احمدی به عنوان مربی گلرها و درنهایت محمود کریمی به عنوان یک دوست که سال ها نیز در کادر فنی سپاهان فعالیت داشته، دیده می شوند.

نکته این عکس اضافه شدن فرهاد بهادرانی است که سال ها در بخش آکادمی باشگاه سپاهان فعالیت کرده و حالا با دعوت محرم نویدکیا چالش مهمی را پیش روی خود می بیند که در اولیین قهرمانی سپاهان در سال ۱۳۸۶ کنار بازیکنانی نظیر نویدکیا و محمود کریمی حضور داشت.

نویدکیا و تیمش اگرچه روز گذشته بازی را مقابل تراکتور واگذار کردند ولی به نظر می‌رسد او رضایت خوبی از کادر فنی تیم دارد.

البته که همچنان مدیران باشگاه سپاهان در تلاش برای تکمیل کادر فنی تیم و اضافه شدن یک فرد با تجربه به نفرات فعلی هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محرم نویدکیا فولادمبارکه سپاهان محرم نویدکیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان بابیان اینکه شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد، گفت: در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت مس رفسنجان، حسین پورمحمدی با اشاره به صعود تیم فوتبال مس رفسنجان به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: بیش از هر چیز خوشحالم به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم را در دو ماه اخیر خوشحال کرد و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار استان کرمان و شرکت مس است.

وی تغییرات نیم‌فصل را موجب تحول و گذشت از وضعیت بحرانی و ایجاد آرامش در باشگاه بیان کرد و افزود: به لطف خدا و حمایت شرکت مس ما در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهم‌ترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق، محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود و مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با اشاره به اینکه مردم رفسنجان به حضور نویدکیا افتخار می‌کنند، تصریح کرد: تیم ما جدای از عملکرد درخشان و کسب نتایج بسیار خوب که تمجید همه را به دنبال داشته است، الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است که برای شرکت مس و باشگاه به مراتب بیشتر از نتیجه اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازانی وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند، اضافه کرد: تیم مس رفسنجان فقط در زمین پاسخ می‌دهد و به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان و حمایت هواداران، سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم که با بهترین خط حمله به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم.

پورمحمدی با اشاره به به مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت: خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس و استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده است و به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند حاضر شویم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان خاطرنشان کرد: توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند و شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد؛ امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده، یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم.

کد خبر 748117

دیگر خبرها

  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟