Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ، ۵ هزار سری جهیزیه کامل برای اهدا به زوجهای کم‌برخوردار به سراسر کشور ارسال شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح امروز همزمان با ایام پربرکت ازدواج رسول اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) و در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس که توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در گزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد ، مرحله جدید پویش سراسری "احسانه" کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد آخوندی معاون بنیاد احسان دراین مراسم بااشاره به اجرای پویش‌های مختلف توسط این ستاد برای ارسال اقلام بهداشتی ضدکرونایی، ارسال بسته‌های جهیزیه و ارسال بسته‌های نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق محروم افزود: امروز 300 سری جهیزیه شامل لوازم خانگی ایرانی برای خانواده‌های کم‌برخوردار کشور ارسال خواهد شد. 

وی افزود: تاکنون 17 هزار سری جهیزیه توسط ستاد اجرایی فرمان امام درسراسر کشور توزیع شده و تا پایان این مرحله نیز، 5000 سری جهیزیه دیگر به زوجهای کم‌برخوردار اهدا خواهد شد.

درادامه این مراسم از خانواده شهیدان خالقی‌پور و کاوه و شهید مدافع حرم اسدلله سلطانی از لشکر فاطمیون تقدیر شد و چند سری جهیزیه بصورت نمادین توسط خانواده‌های شهدا به چند خانواده کم‌برخودار اهدا گردید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام کم برخوردار سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم روضه خوانی وعزاداری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.  سخنرانان در این مراسم به ذکر فضائل و مصائب امام جعفر صادق (ع) پرداختند.  همچنین مراسم روضه سنواتی شهادت امام جعفر صادق (ع) در موقوفه باغ دولت آباد یزد نیز برگزار شد.  در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مساجد، تکایا و حسینیه‌های یزد هم میزبان عزاداران، رییس مذهب جعفری هستند.

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)