Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@14:09:09 GMT

رسول پناه: تمام مطالبات برانکو پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۰۶۷۵

رسول پناه: تمام مطالبات برانکو پرداخت شد

به گزارش همشهری آنلاین مهدی رسول‌پناه درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکوویچ به ایسنا: با پرداخت ۱۰۱ هزاریوروی دیگرمطالبات برانکو ایوانکوویچ ازباشگاه پرسپولیس به صورت کامل تسویه شد. خدا را شکر می‌کنم که در پایان کارسرپرستی باشگاه پرسپولیس به قولی که به هواداران دادم عمل کرده و پول طلب برانکو به صورت کامل پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا دارد ازهمه اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه، کارگزارپرسپولیس و همه کسانی که دراین راستا کمک کردند هم تشکرکنم چرا که در وضعیت کنونی و گرانی ارز خارجی، تأمین این پول واقعا دشوارو سخت بود.

وی افزود: درکنار مطالبات برانکو، پول طلب دستیاران برانکو هم به صورت کامل پرداخت شد و دیگر از این ناحیه جای نگرانی وجود ندارد. ان‌شاءالله به زودی پنجره بسته شده نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هم باز خواهد شد.

رسول پناه درپایان گفت: همچنین وظیفه خودم می‌دانم به عنوان یک هوادارتیم پرسپولیس ازبرانکو ایوانکوویچ و دستیارانش هم بابت زحماتی که برای این تیم کشیدند قدردانی و به خاطراین تأخیر ۲ ساله در پرداخت دستمزد، از آن‌ها عذرخواهی کنم. درخاتمه برای این مربی جنتلمن و با شخصیت آرزوی موفقیت و تندرستی دارم.

انتهای پیام

کد خبر 560914

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبر طلبکاران اوکراین تمام شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از وال استریت ژورنال، گروهی از دارندگان اوراق بدهی اوکراین به دنبال آن هستند که این کشور را مجبور کنند روند باز پرداخت بدهی‌هایش را آغاز کند.

در حالی که پس از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین وصول بخشی از بدهی‌های اوکراین از سوی طرف‌های طلبکار کنار گذاشته شد، دیگر دارندگان اوراق بدهی این کشور با تصور اینکه این درگیری چند ماهه تمام خواهد شد، ۲ سال به اوکراین فرصت تنفس دادند اما خبر رسیده که صبرشان به سر آمده و به سمت استخدام مؤسسات حقوقی برای مذاکره با مقامات اوکراینی رفته اند.

منابع آگاه می‌گویند البته قرار است در این مذاکرات اوکراین در قبال بخشیده شدن بخش دیگری از بدهی اش روند پرداخت بهره اوراق بدهی خود را آغاز کند.

منابع آگاه می‌گویند در صورتی که دارندگان اوراق بدهی اوکراین موفق شوند، این کشور باید سالانه ۵۰۰ میلیون دلار بهره به طلبکارانش پرداخت کند.

نکته جالب اینکه این طلبکاران فقط ۴ میلیارد دلار از ۱۶۱ میلیارد دلار بدهی خارجی اوکراین را در اختیار دارند. اگر هم توافقی بین اوکراین و دارندگان اوراق قرضه این کشور حاصل نشود، کی یف دچار نکول خواهد شد.

کد خبر 6097895 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا