Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره کن تلاش می‌کند به هر تقدیر در سال ۲۰۲۱ برگزار شود و فعلا سه تاریخ برگزاری پیشنهاد شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، شیوع گسترده کرونا باعث شد جشنواره فیلم کن به عنوان یکی از رویدادهای سینمایی مهم، امسال به مراسمی سه روزه و نمایش چند فیلم سینمایی و کوتاه برای علاقه مندان خلاصه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند برگزاری هر جشنواره ای در این شرایط خطر زیادی دارد، اما برگزارکنندگان کن با وجود محدودیت‌های مسافرتی و تعطیلی هتل‌ها مشتاق به برپایی این جشنواره هستند و قصد دارند با این کار جان دوباره‌ای به صنعت سینما که در دوران کرونا به شدت آسیب دیده است ببخشند و برای عاشقان سینما فرصتی برای سرگرمی فراهم کنند.

از طرفی پیر لسکیور؛ رئیس جشنواره کن می‌گوید که این رویداد ابزاری برای اتحاد و دیدار مجدد سینمادوستان است. جشنواره کن بزرگ‌ترین جشنواره سینمایی جهان و هم‌چنین یک بازار مهم برای فیلم‌های سینمایی به شمار می‌رود. در رویداد سه روزه کن، چهار فیلم که بین فیلم‌های بخش رقابتی این جشنواره در ماه می‌ بوده‌اند، نمایش داده می‌ود و چند فیلم کوتاه نیز برای جوایز رقابت می‌کنند.

او معتقد است در صورت برگزار نشدن رویداد ویژه کن در ماه می‌ سال آینده، برگزارکنندگان کن از همین حالا به فکر تعویق انداختن آن هستند و می‌گوید: »ما برای یک یا دو تاریخ احتمالی برگزاری کن برنامه ریزی کرده‌ایم که امکان دارد ماه ژوئن و یا ژوئیه باشد؛ اما کن ۲۰۲۱ قطعاً برگزار خواهد شد».

با این حال تری فرمو؛ مدیر اجرایی کن نظر دیگری دارد و می گوید سه تاریخ برای جشنواره در نظر گرفته‌اند که در ماه جولای و آگوست و فعلا قرار است یازدهم تا بیست‌ودوم ماه مه جشنواره برگزار شود. این سه تاریخ برای این است که اگر مجبور به عقب انداختن جشنواره سال بعد شوند، آمادگی آن را برای برگزاری در ماه‌های بعد داشته باشند. او امید دارد برگزاری کن در ماه مه ۲۰۲۱ تبدیل به نخستین رخداد پس از پاندمی شود

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره کن سه تاریخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال