Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@06:29:02 GMT

«اسسینز کرید» سریال می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۰۷۰۶

«اسسینز کرید» سریال می‌شود

بازی مشهور «اسسینز کرید» به زودی توسط نتفلیکس در قالب یک سریال دیده می‌شود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، نتفلیکس در حال حاضر مشغول ساخت یک سریال لایو اکشن بر پایه مجموعه بازی‌های پرطرفدار «اسسینز کرید» یا «کیش یک آدمکش» است.

این مجموعه بخشی از قرارداد بین نتفلیکس و شرکت تولید بازی‌های ویدیویی «یوبی‌سافت» برای تولید محتوا بر پایه این فرنچایز بازی‌های پرفروش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این قرارداد شامل ساخت سریال‌های لایو اکشن، انیمیشن و انیمه می‌شود. در حال حاضر نتفلیکس در جستجوی یک سازنده برای نخستین سریال است و جیسون آلتمن و دنیل کراینیک از «یوبی‌سافت فیلم اند تلویژن» مسئولیت تهیه‌کنندگی اجرایی را بر عهده خواهند داشت.

آلتمن گفت: بیش از ۱۰ سال است که میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان به شکل دادن به این برند و تبدیل آن به یک فرنچایز نمادین کمک کرده‌اند. ما هیجان‌زده هستیم که سریالی بر پایه آن با نتفلیکس بسازیم و مشتاق پیشبرد خلق قسمت بعدی این جهان هستیم.

«اسسیزن کرید» نخستین بار در سال ۲۰۰۷ بیرون آمد و بلافاصله پرفروش شد. عناوین مختلف این مجموعه تا به حال بیش از ۱۵۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته‌اند.

این مجموعه بازی‌ها درباره جنگ بین ۲ گروه مخفی رقیب اسسین‌ها و تمپلار‌ها است و آن‌ها از دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌کنند تا در بازه‌هایی از تاریخ به خاطرات ژنتیکی نوادگان‌شان دسترسی پیدا کنند و بتوانند به یک شی ارزشمند به نام «تکه‌های ادن» دست یابند.

این نخستین پروژه لایو اکشن بر پایه «اسسینز کرید» نخواهد بود که تولید می‌شود. اقتباسی سینمایی از این بازی با نقش‌آفرینی مایکل فسبندر در سال ۲۰۱۶ اکران شد. این فیلم در سراسر دنیا بیش از ۲۴۰ میلیون دلار فروخت و این در حالی است که با بودجه‌ای ۱۲۵ میلیون دلاری ساخته شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نتفلیکس فیلم اکشن بازی بازی ها بر پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نشست خبری عوامل سریال  تلویزیونی «نون خ ۵» که ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد، مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره ماجرای شکایت حسین صفامنش از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی‌اجازه از یکی از قطعاتش در این مجموعه پرسیده بود، پاسخ داد.

 پیش از این حسین صفامنش نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در یکی از قسمت‌های سریال «نون خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به دنبال  پیگیری  قضایی و شکایت از سعید آقاخانی کارگردان این سریال است.

ویدئوی پاسخ فرجی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون