Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش همچون گذشته از کمیته ملی پارالمپیک حمایت خواهد کرد تا در توکیو به نتایج خوبی دست پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، مهدی علی نژاد در نوزدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک ضمن تقدیر از کلیه همکاران پارالمپیک اظهار داشت: پارالمپیک در تمامی سال های فعالیت با مدیریت محمود خسروی وفا انصافا یک مجموعه موفق و با افتخار برای کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی که کمیته ملی پارالمپیک از المپیک انتزاع پیدا کرد، فرصت جدیدی برای راهبری بهتر ورزش جانبازان، معلولان و نابینایان ایجاد شد.

وی گفت: پارالمپیک با کمک فدراسیون‌های ذی‌ربط توفیقات خوبی داشته است. نتایج ادوار گذشته به ویژه در بازی‌های آسیایی جاکارتا و پارالمپیک ریو نشان دهنده توانمندی ورزشکاران، مربیان و مدیران این مجموعه است.  علی نژاد خاطرنشان کرد: قطعا از اولویت‌های نظام است که جانبازان، معلولان و نابینایان با ورزش بتوانند بر ناتوانی جسمانی غلبه کنند چون برای افزایش امید به زندگی  این قشر راهی جز ورزش نیست.  معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهدای نشان عالی IPC به خسروی وفا گفت: اهدای این نشان تاریخی باعث افتخار کشور شد، چون در تمام این سال‌ها باوجود سختی‌ها و تحریم هایی که دشمنان علیه کشور به وجود آورند، ایستادگی بر سر آرمان های انقلاب و کار و تلاش، راهی جز تحسین برای نهادهای بین المللی باقی نگذاشت. او در پایان گفت: وزارت ورزش و جوانان مانند سابق از پارالمپیک حمایت خواهد کرد تا در آینده به ویژه در توکیو هم موفقیت‌های خوبی کسب کنیم. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادرس: مشغول جراحی هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی اظهار داشت: مراسم غمناکی است. او از همه نظر مرد خاصی بود. اخلاق، رفتار، کردار، مردمداری، سلامت، وفاداری و قدرشناسی خصوصیاتی است که خیلی کم در همه دیده می‌شود اما در او بود. خدا به او نعمتی داده بود که او را خاص کرده بود.

او ادامه داد: به قول شماها، صدای او مخملی بود. من از قبل انقلاب صدای او را می‌شنیدم، حالم خوب می‌شد. خودم که وارد ورزش شدم، از او معرفت و بزرگی یاد گرفتم. دلم می‌خواهد مردم قدر انسان‌های بالیاقت مثل اسکویی را بدانند. من 39 سال است که در خدمت ورزش هستم و از خبرنگار، گوینده و گزارشگر آدم‌های زیادی دیدم اما او از آن دسته بود که تک بود. روحش شاد باشد.

مهدی دادرس در واکنش به حکم صادر شده در راستای اتفاقات بازی دو تیم پرسپولیس-سپاهان توضیح داد: خواهشا از خلاف حمایت نکنید. حرفه‌ای یا غیر حرفه‌ای ندارد. یک خلافی صورت گرفته و کمیته انضباطی هم با قاضیان عالی رتبه‌ای که دارد حکم داده. جراحی، خون‌ریزی و درد دارد و اجازه دهید این جراحی در فوتبال صورت بگیرد. اینکه ما در ساختار ورزشگاه‌داری حرفه‌ای نیستیم، دلیل خوبی نیست. محرومیت آن پیرمرد هم که ثبت شده و اگر اعتراض کند در کمیته استیناف تصمیم خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آقای سامی بیگی، یک ملت به خاطر تو، به جان هم افتادن
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳