Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم اسدی عصر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهرستان خلخال اظهار کرد: قدرت بسیج جهانی است و دشمنان از همین قدرت و قوت بسیج در هراس هستند.

وی با اشاره به اقتدار بسیج افزود: بسیجیان همت و اراده خود را صرف پایداری کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴ دهه گذشته کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خلخال بیان کرد: فرماندهان بسیج دانش‌آموزی در نهادینه‌سازی اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل چهارم انقلاب تلاش نمایند.

راه‌اندازی پویش «آمریکا باید از منطقه برود»

جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه خلخال نیز گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی راه‌اندازی پویش «آمریکا باید از منطقه برود» است.

وی از اجرای بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی با شعار دانش‌آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی خبر داد و افزود: به‌مناسبت روز ۱۳ آبان در هفته پیش رو مراسمی در مدرسه مولوی شهر خلخال برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه خلخال ادامه داد: دیدار با امام جمعه خلخال، حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از دانش‌آموزان بسیجی برتر در حوزه علمی و قرآن و راه‌اندازی پویش مرگ بر آمریکا از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در خلخال است.

عطایی تصریح کرد: ۱۳ آبان و هفته بسیج دانش‌آموزی فقط یک هفته در پاسداشت اهداف بسیج دانش‌آموزی نیست بلکه این مناسبت برای انزجار نسل سوم و چهارم انقلاب از آمریکا و اهداف شوم آنان در منطقه است.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۳۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج اصناف و بازاریان امام جمعه خلخال آمریکا باید از منطقه برود بسیج دانش آموزی مرگ بر آمریکا دانش آموز انقلابی خلخال اردبیل فرمانده سپاه خلخال راه اندازی پویش بسیج دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!