Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:26:28 GMT

دام زنده در بورس کالا عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۱۱۷۳

دام زنده در بورس کالا عرضه می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت:پیشنهاد عرضه دام زنده به وسیله بورس کالا مطرح شد که با همکاری سازمان مرکزی تعاون روستایی و موافقت سازمان بورس ایران مراحل اداری آن در حال انجام است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تعاون روستایی، اتحادیه تعاونی های کشاورزی دام سبک  کشور با بنا به درخواست تعدادی از تعاونی های گوسفندان داران تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی و موافقت معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی و مجوز سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور با حضور 13 عضو در 3 استان تشکیل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین صدر دادرس گفت: در حال حاضر این اتحادیه دارای 35 عضو در 14 استان می باشد از ابتدای سال تاکنون مجوز تشکیل 10 شرکت تعاونی دام سبک در استان های کشور و از جمله 5 استان جدید توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی صادر گردید.

وی گفت: تعداد دام سبک تحت پوشش این اتحادیه حدود 7میلیون راس می باشد از این 7میلیون راس 25 درصد این دامها به عنوان دام قابل عرضه وارد بازار می گردد که می تواند در متعادل سازی بازار نقش موثرداشته باشد.

احیای نژادهای بومی برای خودکفایی صنعت پرورش گوسفندقیمت گوشت گوسفندی نیز رکورد زد/ هر کیلوگرم شقه به مرز 140 هزار تومان رسید

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی خاطر نشان کرد که این اتحادیه برای رفع موانع تولید در سال جهش تولید طرح حمایت از تولید دام سبک روستایی و نیمه صنعتی به ستاد جهش تولید وزارت جهاد کشاورزی ارائه نموده و در حال پیگیری جهت عملیاتی شدن آن می باشد.

مدیر عامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور اظهار امیدواری کرد: اتحادیه مرکزی دام سبک با توجه به سابقه کم تشکیل آن در راستای حل موانع تولید محصولات  دامی گام های اثر بخشی بردارد.

صدر دادرس خاطر نشان کرد: در حال حاضر در حال پیگیری عرضه دام زنده و گوشت در کشور می باشیم در این راستا پیشنهاد عرضه دام زنده از طریق بورس کالا کشاورزی مطرح گردیده که با همکاری سازمان مرکزی تعاون روستایی و موافقت سازمان بورس مراحل اداری آن در حال انجام است این اتحادیه به منظور تکمیل زنجیره تولید در حال مذاکره با چند شرکت بسته بندی می باشد تا به این ترتیب بتواند محصولات گوشت تولیدی اعضا را در فروشگاه های زنجیره ای عرضه نماید.

وی گفت: با توجه به ممنوعیت صادرات پشم از کشور این اتحادیه در خواستی را برای جداسازی ردیف تعرفه پشم رنگی از پشم سفید به سازمان توسعه تجارت ارسال که با موافقت مراجع ذیربط در وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی در پی طی مراحل اداری تعیین تعرفه جدید می باشد.

افشین صدر دادرس در پایان افزود: با توجه به مشکلات تامین نهاده های وارداتی این اتحادیه تمام تلاش خود را برای تامین نهاده های مورد نیاز اعضا از منابع داخلی به کار برده همچنین در این راستا تفاهم نامه ای را با اتحادیه کارخانجات خوراک دام طیور منعقد نموده تا از طریق شبکه اتحادیه مذکور در کشوربتواند بخشی از نیازمندی های دام های تحت پوشش را تامین نماید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه گوشت قرمز بورس کالا اتحادیه گوشت قرمز بورس کالا سازمان مرکزی تعاون روستایی دام زنده دام سبک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد

شرکت سیبا موتور با اعلام خبر فروش این کشنده در بورس کالا یادآور شد این طرح فروش روز نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در بورس کالا برگزار می‌شود و درصد پیش پرداخت سفارش خرید نیز معادل ده درصد خواهد بود؛ بهمن نیوز اعلام کرد، در این نوبت فروش قیمت پایه کشنده فاو ۴۶۰ معادل چهار میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان اعلام شده و خریداران ۹ تیرماه ۱۴۰۳ محصول خود را تحویل می‌گیرند. همچنین این معامله مبتنی بر قوانین حاکم بر بورس کالا خواهد بود.

کشنده فاو J6-460 با موتور WUXI با حجم ۱۱۰۵۰CC و گیربکس ZFدستی و استاندارد آلایندگی یورو۵ عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد. این کشنده همچنین با بهره‌مندی از سیستم‌های به‌روز نظیر ترمز اتوماتیک ضدقفل هوشمند، کنترل الکترونیکی ترمز، ضدلغزش، ترمز اضطراری هوشمند، کنترل الکترونیکی پایداری و خشک کن هوا رانندگی مطمئنی را به کاربر خود می‌دهد.

همچنین در کشنده FAWJ6-460 از مولتی مدیا، روشنایی اتوماتیک، کولر و بخاری درجا، یخچال و کتری مسافرتی، صندلی راننده با تعلیق پنوماتیک و دارای گرم‌کن و سردکن و… استفاده شده است. سیبا موتور یکی از شرکت‌های تجاری گروه بهمن و به عنوان تنها نماینده FAW در ایران شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟