Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:15:18 GMT

۷۰۰ بسته معیشتی در روستاهای خراسان شمالی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۱۲۶۴

۷۰۰ بسته معیشتی در روستاهای خراسان شمالی توزیع شد

گلزار رنجبر در گفتگو با مهر اظهار کرد: حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سپاه شهرستان بجنورد در راستای مرحله سوم رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه بیش از ۷۰۰ بسته مواد غذایی و گوشت قرمز، ۴ هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم و ۸۰ عدد کیف مدرسه را بین نیازمندان روستاهای جنوب غربی شهرستان بجنورد با مشارکت خیرین و پایگاه‌های مقاومت بسیج تابعه توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سپاه شهرستان بجنورد ادامه داد: این ۷۰۰ بسته مواد غذایی و گوشت قرمز در روستاهای علی گل، خداقلی، ارکان و گریوان توسط اهالی روستا و پایگاه‌های بسیج تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر این برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و بصیرتی نیز در این ایام برگزار شده که شامل غبارروبی مزار شهدا، برگزاری حلقه‌های صالحین، محافل انس با قرآن، قرائت ادعیه زیارت عاشورا و زیارت اربعین بوده است.

رنجبر در انتها گفت: با کمک خیرین و نیکوکاران رزمایش همدلی همچنان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5058821

منبع: مهر

کلیدواژه: رزمایش همدلی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد مواسات ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد

مهدی چمران در جمع مهندسان و معماران خراسان شمالی گفت: اگر شهر و شهرداری بجنورد به این نتیجه برسد که به اتوبوس‌های برقی نیاز دارند از ظرفیت‌های موجود برای تهیه این اتوبوس‌ها و بهره‌مندی مردم بجنورد از آنها استفاده می‌کنیم.

او گفت : این امر باید نیازسنجی و مورد مطالعه قرار گرفته ومیزان تاثیر آلودگی ناوگان حمل و نقل در کاهش کیفیت هوا نیز مورد بررسی قرار گیرد تا ضرورت تامین این ناوگان تشخیص داده شود.

رییس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها با اشاره به اینکه ناوگان برقی قیمت بالا و البته دوام بیشتری دارد افزود: نداشتن آلودگی سوخت و صوت از مزایای این ناوگان است.

او در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از ورود نما‌های رومی به شهر‌ها گفت: باید در بهبود سیما و منظر شهری کار شود، معماری رومی وارداتی است وباید به ویژه برای ساختمان‌های مسکونی ممنوع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان