Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونا در استان تهران اظهار داشت: طبق روال گذشته که آمارها اعلام می‌شود امروز نیز ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر در بخش‌های بهداشتی و درمانی به صورت سرپایی با علائم کرونا و شبه کرونا به مراکز درمانی مراجعه کردند و در مجموع افرادی که طی ۲۴ ساعت گذشته در مجموعه‌های درمانی مورد بستری قرار گرفته‌اند ۸۹۰ بیمار بوده که از این تعداد ۱۸۸ نفر در مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی با بیان اینکه در بیمارستان‌های تابعه استان تهران مجموعاً ۶ هزار و ۱۲۵ بیمار بستری هستند گفت: امروز روز پنجمی هست که آمار بستری شدگان همچنان بالای ۶ هزار بیمار است که باید اعلام کتنیم از ابتدای مهرماه تا الان برای بار نهم رکورد مرگ میر و بیماران جدید در تهران شکسته شده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران در خصوص تحلیل آمارها در زمینه دورکاری کارمندان عنوان داشت: آمارها از کاهش ۱۰ تا ۱۳ درصدی ترافیک خبر می‌دهد و نکته مهم این است که برخی دستگاه‌ها این بخشنامه را اجرایی نکرده‌اند و از دیروز که تلفن ۸۹۵۱۱ برای اطلاع از وضعیت دورکاری کارمندان اعلام شده ۱۱۰۰ مورد تلفنی داشته‌ایم و کارمندانی بودند که اعلام کرده‌اند بخشنامه اجرایی نشده و در این زمینه گزارشی تهیه و به استاندار تهران فرستاده شده است.

کد خبر 5058873

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زالی ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت

به گزارش "ورزش سه"،تیم مس سونگون در یکی از بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در تهران به مصاف هوادار رفت. این دیدار از ساعت 18:15 بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز شد و با برتری 3-1 هوادار همراه بود.

هوادار در دقایق 8 و 23 توسط داریوش شجاعیان و بابک مرادی دروازه مس را باز کرد. شاگردان علی اصغر کلانتری بعد دریافت این گل کاملا تهاجمی شده و 5 دقیقه بعد اختلاف را به حداقل رساندند.

گل مس روی ارسال اکبر آفاق در دقیقه 28 و ضربه سر ماهان احمدزاده به ثمر رسید تا کار 2-1 شود. مس که حملات خود را ادامه داده بود سه موقعیت تک به تک خوب را در عرض چند دقیقه از دست داد؛ یکی از این تک به تک ها می توانست به پنالتی تبدیل شود اما داور اعتقادی به خطا روی اکبر آفاق در دقیقه 34 نداشت.

نیمه دوم با شروع خوب مس همراه بود اما در دقیقه 73 این هوادار بود که به گل سوم دست یافت. گل سوم میزبان را محمدعلی عبدالهی وارد دروازه مهمان کرد تا نتیجه را 3-1 کند.

دیگر خبرها

  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم