Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@18:00:29 GMT

مدارس شبانه‌روزی عشایری تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۱۸۹۷

مدارس شبانه‌روزی عشایری تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدحسن حسنوند بیان کرد: دانش‌آموزانی که امکان استفاده از شبکه آموزش و برنامه شاد را دارند از طریق آموزش مجازی و مابقی، توسط معلمان و راهبران آموزشی و با استفاده از درسنامه، روند تحصیلی را ادامه می‌دهند.

وی اظهار کرد: با آغاز سال‌تحصیلی جدید، اولویت آموزش مدارس عشایری استان بر اساس حضور دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود که با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، آموزش مدارسی که به اینترنت و شبکه شاد دسترسی دارند به صورت غیرحضوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آموزش دانش آموزان عشایری بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: آموزش در مدارس کم جمعیت، با تقسیم بندی دانش‌آموزان به تعداد کمتر و رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در حال پیگیری است که در صورت لزوم، تمامی مدارس تعطیل و آموزش‌های غیرحضوری از طریق درسنامه و محتوای آموزشی ارائه می‌شود.

حسنوند با تاکید بر اینکه بسیاری از مناطق عشایری لرستان زیرپوشش اینترنت قرار ندارد، ادامه داد: درصد بسیار کمی از دانش‌آموزان عشایری استان به اینترنت و آموزش‌های غیرحضوری دسترسی دارند و مابقی، توسط معلمان و راهبران آموزشی با استفاد از لوح فشرده و محتواهای درسی تحت آموزش هستند.

وی تصریح کرد: باتوجه به کمک خیران برای تهیه گوشی هوشمند دانش‌آموزان عشایری لرستان درخواست تهیه ۱۰۰ دستگاه گوشی به اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام شده است.

حسنوند با اشاره به تحصیل پنج هزار و ۶۰۰ دانش آموز در ۴۴۷ مدرسه عشایری لرستان گفت: سال‌تحصیلی جدید ۱۵۰ میلیون تومان توسط خیرین برای تامین مواد بهداشتی، چادر و پلاستیک برای این تعداد هزینه شده است.

در حال حاضر ۳۶۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه استان تحصیل می‌کنند.

کد خبر 560901 برچسب‌ها استان لرستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان لرستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است