Web Analytics Made Easy - Statcounter

در وزن 74 کیلوگرم پنج کشتی‌گیر از جمله مسعود کمروند، محمدصادق فیروزپور، مصطفی حسین‌خانی، جمال عبادی، سعید داداش‌پور قرار است با یکدیگر رقابت ‌کنند. 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با توجه به برگزاری مسابقات جهانی کشتی در اواخر آذرماه، اعضای کادر فنی کشتی آزاد تصمیم گرفتند در برخی اوزان انتخابی تیم ملی را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته گذشته انتخابی در دو وزن برگزار شد و قرار بود در وزن 74 کیلوگرم هم کشتی‌گیران مدعی با یکدیگر رقابت کنند اما با توجه به مثبت شدن تست کرونای یکی از کشتی‌گیران، این زمان به تعویق افتاد و قرار است پنج‌شنبه این هفته مسابقه انتخابی در این وزن برگزار شود. 

در وزن 74 کیلوگرم پنج کشتی‌گیر از جمله مسعود کمروند، محمدصادق فیروزپور، مصطفی حسین‌خانی، جمال عبادی، سعید داداش‌پور با یکدیگر رقابت می‌کنند. 

البته ناگفته نماند طبق تصمیم اعضای کادر فنی قرار است انتخابی در دیگر اوزان با حضور مدعیان هر وزن برگزار شود. اردوی تیم‌های کشتی در شرایطی برگزار شده است که برگزاری مسابقات جهانی هنوز قطعی نیست. با توجه به شدت شیوع ویروس کرونا و انصراف برخی کشورها از جمله امریکا و کانادا از حضور در این رقابت‌ها، احتمال برگزاری مسابقات جهانی در هاله‌ای از ابهام است. البته فدراسیون کشتی به کشورهای فرصت داده تا 15 آبان آمادگی خود را اعلام کنند، در صورتی که 70 درصد کشورها آمادگی حضور در این رقابت‌ها را داشته باشند این مسابقات برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: کشتی مصطفی حسین خانی جمال عبادی انتخابی کشتی وزن 74 کیلوگرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مربی کشتی آباده گفت: آرین نعمت اللهی در وزن ۵۷ کیلوگرم و محمد حسین قزلی در وزن ۷۵ کیلوگرم به مسابقات نونهالان کشور که نیمه اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، راه یافتند. 

طباطبایی افزود: این دو کشتی گیر در مسابقات استانی رده سنی نونهالان مدال طلا را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز