Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری که با حضور معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران موسسات و بانک‌های وابسته به این وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به شناسایی ۱۰۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری افزود: سرمایه‌گذاری در ساخت کارخانه تولید قطعات خودرو، سرم‌سازی و داروسازی، صنایع پایین‌دستی پتروشیمی، دامپروری و کشاورزی از طرح‌های پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این استان به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ دارای برند در استان پیگیری لازم را انجام دهد.
استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: تشکیل یک گروه کارشناسی برای بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری مرتبط با این سفر و نهایی کردن آن‌ها ضرورت دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: واگذاری زمین و هماهنگی مسائل حقوقی مرتبط با طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان برعهده مسوولان استان است و سرمایه‌گذاران بزرگ مانند شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌توانند از همین فردا عملیات اجرایی پروژه‌های خود را مانند گاوداری ۶ هزار راسی شهرستان خانمیرزا آغاز کنند.
وی گفت: اسناد اشتغال، توسعه و آمایش سرزمین چهارمحال و بختیاری از سال‌های قبل تهیه شده و هم‌اکنون در حال اجرا است.
عباسی به تولید سالانه ۲۴ هزار تن بادام در چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: از این میزان ۱۵ هزار تن بادام مامایی است.
وی تفاوت قیمت عرضه بادام مامایی در بازارهای داخلی و خارجی کشورهای آسیای میانه و اروپا 2 تا چهار میلیون ریال به‌ازای هر کیلوگرم دانست و یادآور شد: صادرات بادام مامایی این استان سالانه حداقل ۱۰ هزار میلیارد ریال ارزش دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این در حالی است که ریالی از این میزان صادرات در درون استان هزینه و سرمایه‌گذاری نمی‌شود و به جیب دلال هندی می‌رود.
وی گفت: به‌تازگی حدود ۵۰ هکتار زمین برای احداث و راه‌اندازی شهرک تخصصی بادام در استان مشخص شده و در حال سپری شدن مراحل اداری است.
عباسی تاکید کرد: استان با پتانسیل‌های فراوان نباید جزو استان‌های پربیکار کشور باشد.

طرح‌های بزرگ نیازمند سرمایه‌گذاری کلان در چهارمحال و بختیاری امکان‌سنجی می‌شود

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: مجموعه طرح‌های بزرگ با نیاز سرمایه‌گذاری کلان در چهارمحال و بختیاری امکان‌سنجی و اجرایی خواهد شد.

اسماعیل لله‌گانی در این نشست تاکید کرد: برای تکمیل واحدهای تولیدی که اجرای آن‌ها شروع شده تسهیلات مورد نیاز اختصاص می‌یابد.
وی افزود: همچنین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و حمایت از طرح‌های صنایع‌دستی به‌عنوان ایجاد اشتغال تامین خواهد شد.
لله‌گانی تصریح کرد: بانک رفاه کارگران ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی در شهرکرد را پیگیری و مجوزهای مورد نیاز برای گرفتن مجوز قانونی از محل ماده ۵۶ با عاملیت این بانک را دنبال خواهد کرد.
نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بانک رفاه کارگران برای احداث پارکینگ طبقاتی بیمارستان آیت‌الله کاشانی، ساختمان مرکزی این بانک در دانشگاه علوم‌پزشکی، ساخت آزادراه شهرکرد به شلمزار، ساخت جاده چهار خطه شهرکرد به خوزستان، اختصاص یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار اسنادی ویژه ورق خودرو و سرمایه‌گذاری و تامین تسهیلات مورد نیاز راه‌اندازی طرح‌های بزرگ تولیدی در این استان کمک و مشارکت می‌کند.
وی گفت: حمایت از واحدهای تولیدی، اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در سال‌جاری جزو مهم‌ترین برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
للـه‌گانی تاکید کرد: در همین راستا ۶ استان کشور از جمله چهارمحال و بختیاری انتخاب شده تا از ظرفیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مانند سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های وابسته، صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق روستاییان و عشایر، بانک رفاه کارگران، بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید، سازمان بهزیستی و سازمان فنی و حرفه‌ای برای رونق اقتصادی در آن‌ها بهره‌گیری شود.

به گزارش ایرنا، معاونان و مدیران عامل بانک‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی موانع و مشکلات توسعه چهارمحال و بختیاری و ارایه روش‌های سرمایه‌گذاری با استفاده از منابع و ظرفیت‌های ملی به مدت ۲ روز (سه‌شنبه و چهارشنبه) در این استان حضور داشتند.
چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با ۹۷۹ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اقبال عباسی توسعه ایران چهارمحال وبختیاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سرمایه گذاری کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقبال عباسی توسعه ایران چهارمحال وبختیاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سرمایه گذاری کارآمدی دولت اقبال عباسی توسعه ایران چهارمحال وبختیاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سرمایه گذاری کارآمدی دولت اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری کار و رفاه اجتماعی بانک رفاه کارگران سرمایه گذاری سرمایه گذاری وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم هشدار داد که اخبار رسمی کالابرگ را فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی، روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام‌کرد: هرگونه خبر رسمی در این زمینه فقط از طریق مراجع رسمی یا سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع عموم خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار در این زمینه، از هموطنان خواست به‌منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 747425

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار