Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرگل صحاف با اعلام اهداف برگزاری پویش پازل همدلی، اظهار داشت : پازل همدلی بزرگترین چیدمان مهربانی را در استان آذربایجان شرقی رقم زد که طی آن مردم شریف و خیر آذربایجان شرقی به نوعی در این کار خیرخواهانه سهیم شدند.

وی ضمن قدردانی از نیکوکاران و خیران استان در تکمیل پازل همدلی، از دیگر علاقه مندان و نوع دوستان خواست تا در فرصت اندک باقی مانده با خرید قطعه ای از این پازل  در این همدلی بزرگ سهیم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه قیمت هر قطعه در این طرح ۱۰ هزارتومان است، گفت: طرح پازل همدلی از اواسط مهرماه ۹۹ آغاز شده است و تا ۹ آبان ماه امسال ادامه دارد.

 جواد ایمانزاده معاون مشارکت های مردمی بهزیستی آذربایجان شرقی نیز با  اشاره به اجرای پویش پازل همدلی در زیرمجموعه طرح ایران همدل که ابتکار بهزیستی کشور است، گفت: هدف از اجرای این طرح، تأمین بسته‌های نوشت‌افزاری برای کودکان نیازمند است.

 وی با بیان اینکه این پویش با شعار «قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود» راه‌اندازی شده است، ادامه داد: در این پویش پازلی از نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه تهیه شده است و خیرین و نیکوکاران می‌توانند با ورود به سایت پازل همدلی و انتخاب استان هر چند قطعه که توانایی داشته باشند خریداری کنند.

وی افزود: با قطعات پازل خریداری شده، مشخصات فرد خیر  در نهایت در پازل اصلی کشوری ثبت می شود.

ایمانزاده ادامه داد : علاقه مندان به شرکت در این طرح می توانند به آدرس www. puzzlehamdeli.ir  مراجعه و مبلغ مورد نظر خود را واریز و با کودکان و دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت، همراهی کنند.

 

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مشارکت دانش آموزان کودکان مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی لوازم التحریر خبرگزاری فارس فارس تبریز دانش آموز پازل همدلی آذربایجان ترک آذربایجان شرقی پازل همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان

چهارمین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی مردان تا ۱۶ اردیبهشت در شهر همدان برگزار می‌شود و سجاد ممی زاده، رضا زاد محمد و مهدی شاهرخی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد