Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@04:42:27 GMT

جاده منطقه احمدفداله احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۲۲۸۷

جاده منطقه احمدفداله احداث می‌شود

استاندار خوزستان یکی از مهم‌ترین مشکلات منطقه احمد فداله را بحث دسترسی به جاده دانست و گفت: بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه وارد کار شدند و بنا شده با همراهی راه و شهرسازی نسبت به احداث جاده اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» عصر امروز (چهارشنبه 7 آبان) در حاشیه بازدید از روستاهای منطقه احمدفداله دزفول و بررسی مشکلات تکمیل جاده منتهی به این روستاها، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل این منطقه بحث دسترسی به جاده است که بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه وارد کار شدند و بنا شده با همراهی راه و شهرسازی نسبت به احداث جاده اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان تصریح کرد: بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه 20 کیلومتر از احداث این جاده را بر عهده گرفتند و راه و شهرسازی نیز برای احداث هشت و نیم کیلومتر قرارداد بسته و در حال انجام کار هستند.

 

وی با اشاره به اینکه اگر چه تا روستای احمدفداله نیازمند بیش از 20 کیلومتر دیگر جاده هستیم اما با انجام این 30 کیلومتر جاده عمده کار انجام می‌شود اضافه کرد: کار سخت و هزینه‌بر هست که امیدواریم بتوانیم هر چه سریع‌تر این کار را به سرانجام برسانیم و برای مابقی کار برنامه‌ریزی کنیم.

 

شریعتی با قدردانی از مردم این منطقه که با وجود سختی‌های زیادی که متحمل می‌شوند ولی با مسئولان همراه هستند تصریح کرد: عزیزان ما در سپاه با جان و دل به صورت شبانه‌روزی در این مطنقه در حال فعالیت هستند.

 

وی با بیان اینکه ما نیز در استانداری بنا داریم اعتباری در نظر بگیریم و در این زمینه کمک‌ و حمایت‌هایی داشته باشیم یاد آور شد: همه سعی خود را می‌کنیم که این جاده را با همه سختی‌ها و هزینه‌ها به سرانجام برسانیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی احداث جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از شست‌وشوی ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب این استان خبر داد.

داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از احداث ۴.۵ کیلومتر خطوط انتقال فاضلاب در این استان طی یک‌سال اخیر خبر داد و اظهار کرد: طی همین مدت ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان شست‌وشو شده است.

وی افزود: تکمیل و افتتاح اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز نخست تصفیه‌خانه شریفیه و گندزدایی تصفیه‌خانه فاضلاب تاکستان از دیگر خدماتی بود که با هزینه‌کرد ۷۸.۵ میلیارد تومانی انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین از پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبگرم خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای هشت قرارداد مربوط به پروژه‌های فاضلاب به اتمام رسیده، ۱۰ قرارداد در حال اجرا است و شش قرارداد جدید نیز منعقد کردیم.

بیرنوندی با اشاره به برگزاری مناقصات احداث بخش نخست تصفیه‌خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه‌خانه نیکویه و احداث لاگون های جدید در تصفیه‌خانه فاضلاب قزوین ادامه داد: مجموع هزینه این اقدامات به همراه ۲۴ قرارداد یاد شده ۲۷۶ میلیارد تومان بوده است.

وی اضافه کرد: در حوزه پژوهشی نیز انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهرهای قزوین و تاکستان و مطالعات فاضلاب اقبالیه، اسفرورین، ناحیه شهری منفصل چوبیندر، ضیاآباد و روستاهای آتان و آکوجان منطقه الموت را داشتیم و برای مطالعات پژوهشی در زمینه بومی‌سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان عقد قرارداد انجام دادیم.

کد خبر 747608

دیگر خبرها

  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان