Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:06:29 GMT

کشف انبار احتکار شکر در مشگین‌شهر

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۲۵۴۹

کشف انبار احتکار شکر در مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با گزارش‌های مردمی در مشگین‌شهر درباره احتکار مقادیر قابل توجهی شکر، ۱۰ تن شکر احتکار شده در یک انبار کشف شد.

وی افزود: بازرسی و کشف این انبار احتکار توسط مأموران پلیس امنیت عمومی مشگین‌شهر و با همراهی کارشناس تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان انجام پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش ۸۰۰ میلیون ریالی شکرهای احتکاری

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: ارزش ریالی شکرهای احتکاری توسط کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده و یک نفر نیز در این زمینه بازداشت گردید.

حسینی تصریح کرد: این‌گونه اقدامات پلیس در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با پدیده احتکار ادامه خواهد یافت.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان اردبیل شکر احتکار مشگین شهر پلیس اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی محمدی گفت: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل حمل کود شیمیایی به قصد خروج از کشور در پایانه مرزی مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام اظهار کرد: شعبه اول بدوی شهرستان مهران به پرونده قاچاق ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

محمدی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام افزود: سربازان گمنام اداره اطلاعات مهران و ماموران گمرکات مستقر در پایانه مرزی مهران در حین عبور دو دستگاه کامیونت باری، این کالاها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093724

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • پایانه صادراتی قوی برای زنجیره ارزش کشاورزی مازندران نداریم
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران