Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید قاسمی, فرمانده قرارگاه جاویدالاثر متوسلیان در سرپل ذهاب گفت: زلزله سرپلذهاب که تهدید بزرگی بود با مساعدت همه برای مردم این شهرستان به فرصت تبدیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهارداشت: سپاه پاسداران بعداز وقوع زلزله بلافاصله در مناطق زلزله زده حضور یافته و به بازسازی مناطق روستایی مشغول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 فرمانده قرارگاه جاویدالاثر متوسلیان افزود: گروه جهادی حاج احمد متوسلیان در کار مسجد سازی، مدرسه سازی، آبرسانی و بازسازی مناطق مسکونی در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب تلاشهای بسیاری انجام داده است.

وی باب یان اینکه گروههای جهادی سپاه پیمانکار نبوده و مطیع امر ولایت هستند ادامه داد: زلزله سرپل ذهاب با تلاش گروههای جهادی در بسیاری از بخشها به برکتی برای روستائیان تبدیل شد واز این تهدید بزرگ فرصت سازی شد.

قاسمی اذعان داشت: دولت مساعدت کرد و گروههای جهادی نیز به اندازه توان خود کمک کردند و سرپل ذهاب خصوصا در مناطق روستایی  بعداز سه سال بهتر از گذشته ساخته شده است.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران قرار نیست کارهای برزمین مانده سایرین را انجام دهد بلکه به دنبال رفع کمبودها است و مردم باید مطالبات بحق خودرا از مراجع ذیربط پیگیری و دریافت کنند.

منبع: دانا

کلیدواژه: گروههای جهادی سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | صوت

سرلشکر جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله با حمایت از «طرح نور»، تأکید کرد: در همهٔ ماموریت‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی امکان اشتباه وجود دارد، با تذکر رهبر انقلاب اشتباهات «طرح نور» رفع می‌شود نه اینکه کل طرح زیر سوال برود، بنابراین وظیفهٔ همه است که از این کار حمایت بکنند. منبع: فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | صوت