Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع بلژیکی اسپرز می تواند مجددا به بلژیک بازگردد. 

توبی آلدرویرلد، مدافع میانی 31 ساله و بلژیکی باشگاه تاتنهام تا ژوئن سال 2023 با این تیم قرارداد دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از Gazet van Antwerpen، وادر آلدرویرلد، پدر توبی آلدرویرلد اذعان می کند که احتمال حضور این مدافع 31 ساله در لیگ بلژیک پس از اتمام قراردادش با تاتنهام بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این رابطه می گوید:

خانه (بلژیک) برای حضور توبی پس از پایان قراردادش با تاتنهام آماده خواهد بود. خواهیم دید که او در چه باشگاهی فوتبال خود را دنبال خواهد کرد. او ممکن است در ادامه برای تاتنهام، آژاکس، آنتورپ یا هر باشگاه دیگری بازی کند. با این حال، احتمال این که توبی در سن 34 سالگی در بلژیک بازی کند بسیار زیاد است. 

همچنین بخوانید:

 آلدرویرلد درباره ساخت مجسمه خودش به جای مجسمه لئوپولد: فکر می کردم که این یک شوخی است!

توبی آلدرویرلد: برنامه تاتنهام مثل دوران کریسمس فشرده است؛ مقابل چلسی قدم بزرگی برداشتیم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: توبی آلدرویرلد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سی و هفتم ژوپیر لیگ و هفتمین دیدار از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو که برخلاف بازی قبل اللهیار صیادمنش را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 22:15 جمعه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه هت کویپیه به مصاف سنت ترویدن رفت.

یاران صیادمنش که در دور پلی‌آف ژوپیر لیگ بلژیک موفق به کسب پیروزی نشده و نتایج ضعیفی داشتند، در دیدار خانگی مقابل سنت ترویدن هم نتوانستند به این روند پایان بدهند و متوقف شدند.

تیم فوتبال وسترلو در مسابقه مقابل سنت ترویدن به تساوی 2 بر 2 رضایت داد تا 18 امتیازی شود و در رتبه ششم و قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرد؛ جایگاهی که در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل نشان می‌دهد امیدی برای کسب سهمیه ندارند.

اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی وسترلو که هفته گذشته نخستین پاس گل خود در ژوپیر لیگ بلژیک را مقابل خنت داد، در دیدار برابر سنت ترویدن از دقیقه 79 وارد زمین شد و چهاردهمین بازی فصلش در این رقابت‌ها را انجام داد.

دیگر خبرها

  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • پوستکوعلو: مسئولیت شکست‌های تاتنهام را می‌پذیرم
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود