Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوکراین یکی از معدود کشورهای اروپایی محسوب می شود که به صورت محدود امکان ورود تماشاگران به استادیوم ها را فراهم کرده است. شاختار دونتسک در حضور 15 هزار هوادار خود مقابل اینتر به تساوی 0-0 رسید. این درحالی است که اینتر در بازی برگشت نمی تواند از حمایت هواداران خود بهره ببرد. فابیو کاپلو این موضوع را به دور از عدالت می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابیو کاپلو در مصاحبه با اسکای گفت:

شاختار در حضور 15 هزار هوادار خود از اینتر پذیرایی کرد و آنها از تیم خود حمایت کردند. چنین مزیتی همواره به کمک تیم میزبان می آید. اینتر و سایر تیم های ایتالیایی باید در مسابقات اروپایی بدون هواداران خود به میدان بروند. حمایت تماشاگران بسیار موثر است. مثلا آنها می توانند در لحظاتی داور را تحت تاثیر قرار بدهند. این ناعدالتی است و یوفا باید فکری کند. منصفانه نیست که برخی تیم ها از حمایت تماشاگران خود برخوردار باشند و برخی دیگر نتوانند از این مزیت بهره ببرند. حضور تماشاگران عامل موثری در بازی ها است.

همچنین بخوانید:

شاختار دونتسک 0-0 اینتر؛ اوکراینی ها صدر جدول را حفظ کردند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!

یکی از هواداران کم سن ‌و سال استقلال، در تمرین دیروز این تیم سوژه عکاسان و خبرنگاران شد.

طرفداری | تمرین روز گذشته استقلال با حضور تماشاگران برگزار شد و یک میهمان بامزه داشت.

جواد نکونام تصمیم گرفت تمرین دیروز شاگردانش با حضور تماشاگران برگزار شود. در لحظاتی از این تمرین، برخی هواداران کم سن و سال استقلال برای گرفتن عکس با بازیکنان محبوب خود وارد زمین شدند که در این بین یکی از آن‌ها سوژه خبرنگاران شد. سورن پسر استقلالی که به علت ظاهر بامزه‌اش غالبا با دختر بچه‌ها اشتباه گرفته می‌شود.

پدر این کودک استقلالی در گفتگو با طرفداری گفت:

من استقلالی دو آتیشه هستم و پسرم هم به این تیم علاقه دارد. وقتی متوجه شدیم جواد نکونام گفته تمرین با حضور تماشاگران است، خودمان را از کرج به تهران رساندیم تا در تمرین حاضر باشیم.

وی ادامه داد:

خیلی‌ها سورن را با دختر بچه‌ها اشتباه می‌گیرند. من لحظه‌ای چشمم را از او برداشتم و دیدم به سمت زمین دوید. نزدیک بود بیافتد که پیمان بابایی او را از روی هوا گرفت. غلامپور هم وقتی او را دید تصور کرد دختر است و بعدا به او گفتم پسر است. یامگا را خیلی دوست دارد اما هنوز نمی‌تواند اسمش را به درستی تلفظ کند. پیراهنی هم که دیروز تنش بود، نام یامگا روی آن به چشم می‌خورد. دوست داشت با روزبه چشمی هم عکس بگیرد اما شلوغ بود و نتوانستیم. امیدوارم تمرین استقلال بیشتر با حضور تماشاگران برگزار شود و در آخر فصل هم قهرمان شویم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • تاتا مارتینو: شانس حضور آنخل دی ماریا در اینتر میامی؟ فعلا که غیرممکن است!
  • قابی زیبا از تمرین امروز استقلال؛ دختر بچه بامزه آبی + عکس
  • هجوم تماشاگران به داخل زمین و رونمایی از چهره زشت تمرین استقلال+تصاویر
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت