Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکرمی گفت: ازدحام جمعیت در بازارهای روز عامل مهم در افزایش شیوع ویروس کرونا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهروز اکرمی» در ستاد  مدیریت بیماری کرونا با اشاره به فصل پاییز و شیوع دوباره بیماری کرونا گفت: بازدید مستمر بازارهای روز استان مرکزی امری ضروری است و بحث رعایت فاصله اجتماعی عرضه‌کنندگان کالا در این بازارها تا حدی رعایت شده اما ازدحام جمعیت در این مکان هاعامل مهم برای افزایش شیوع بیماری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر اهمیت استفاده همگان از ماسک افزود: زدن ماسک در استان مرکزی بر اساس گزارش‌های فرمانداران در مناطق مختلف به ۸۷ درصد رسیده و انتظار می‌رود که  این رقم روز به روز افزایش یابد.

 

وی با اشاره به ازدحام جمعیت در آرامستان اراک ادامه داد: دادن کارت تردد به خانواده درجه یک متوفی و اجازه ورود تنها 25 نفر به آرامستان از مصوبات جلسه است و مابقی همراهان باید در بیرون فضای آرامستان حضور داشته باشند.

 

این مقام مسئول در ادامه سخنانش به برگزاری نمایشگاه خودرو در شهرستان خمین اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه خودرو در خمین به هیچ عنوان قابل قبول نیست و فرماندار شهرستان باید همه ابعاد موضوع را بررسی و گزارش را مکتوب به ستاد ارسال کند.

 

اکرمی همچنین به رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی صنوف تاکید کرد و گفت: در یک هفته اخیر، ۵۶۹ اخطار به صنوف، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف این استان داده شده، ۶۹ واحد صنفی به مقام قضایی معرفی شدند، ۱۱ واحد صنفی  مهر و موم شده که ۱۰ واحد در شهرستان اراک بوده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه جلسات و تجمع ها تا جای ممکن باید لغو شوند، افزود: فرمانداران برای برگزاری هر نوع تجمع و نشست با تعداد تعیین شده باید مجوز لازم را از ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی دریافت کنند.

 

اکرمی با تاکید بر اینکه برگزاری برخی تجمع‌ها مانند شهرستان خمین قابل توجیه نیست، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی که با شیوع دوباره ویروس کرونا و موج جدید آن مواجه هستیم باید باری از روی دوش کادر درمانی برداریم نه اینکه خود باری بر دوش کادر بهداشت و درمان باشیم و سبب خستگی بیش از پیش آنها شویم.

 

این مقام مسئول در خصوص وضعیت ماسک در استان نیز بیان کرد: وضعیت ماسک در استان مرکزی و به‌ویژه شهرستان اراک مناسب است و مشکل خاصی وجود ندارد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: اکرمی استاندار مرکزی اراک ازدحام جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد

سخنگوی دولت با بیان اینکه پاکستان ششمین کشور مقصد صادراتی ایران است، گفت: در این دولت سعی می‌شود همسو با افزایش تولید و اشتغال‌زایی، از همه بازارهای داخلی و خارجی استفاده شود.

به گزارش شانا، علی بهادری‌جهرمی امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت‌) در نشست خبری با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان و امضای هشت سند همکاری بیان کرد: سعی می‌شود همسو با افزایش تولید و اشتغال‌زایی، از همه بازارهای داخلی و خارجی استفاده شود. امروز روز آخر سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان است و سپس به سریلانکا می‌رود که در آنجا طرف‌ها اسناد همکاری امضا می‌کنند و افتتاح‌ بعضی از طرح‌های اجرا شده از سوی پیمانکاران ایرانی را هم خواهیم داشت.

وی افزود: در سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان، توسعه همکاری‌های امنیتی یکی از محورهای گفت‌وگوست که در زمینه تبادلات تجاری و امنیتی بین دو کشور اثرگذار است. پارسال نیز سهم ارزش ارزی صادرات و تنوع سبد کالاهای صادراتی را افزایش دادیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه پاکستان ششمین کشور مقصد صادراتی ایران است، گفت: در این سفر حجم تجارت بین ایران و پاکستان در گام نخست ۱۰‌ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است.

بهادری‌جهرمی تصریح کرد: در سفر سریلانکا نیز افزون بر امضای تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه‌های کشاورزی، اقتصادی و تجاری، ابرپروژه چندمنظوره دو سد و نیروگاه و انتقال آب که از سوی پیمانکاران ایرانی احداث شده است، بهره‌برداری می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • همایش جوانی جمعیت در سی سخت
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد