Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: به منظور ساماندهی دستفروشان خیابان امام خمینی (ره) پارکینگ شهرداری گرگان در آفتاب ۱۱ با انجام اصلاحاتی به بازارچه موقت تبدیل شد.

وی افزود: این زمین توسط شهرداری آماده سازی شده و در صورت استقبال و همکاری دستفروشان فعالیت آن ادامه دار خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اظهار امیدواری کرد در صورت مهیا بودن شرایط در نقاط دیگر شهر هم بازارچه در نظر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست خدمات شهری شهرداری گرگان هم در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: زمین در نظر گرفته شده در خیابان امام خمینی (ره)، فنس کشی بوده و امکاناتی همچون سرویس بهداشتی، روشنایی و غیره دارد.

موسی الرضا صفری با بیان اینکه این بازارچه امروز (چهارشنبه) خط کشی و به ۵۰ غرفه تقسیم شد، افزود: دستفروشان این محور شناسایی و این امر به آنها ابلاغ شده تا کار خود را از فردا آغاز کنند.

وی بیان کرد: این مکان از ساعت هفت صبح بازگشایی شد و تا آخر شب فعال خواهد بود.

گفتنی است پیش از این رئیس شورای شهر گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر از راه اندازی بازارچه برای ساماندهی دستفروشان گرگان خبرداده بود.

کد خبر 5058948

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محمد مرتضوی شهرداری گرگان شورای شهر گرگان ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا توهین به پیامبر مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود

محمدحسین واحدیان در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: احداث بازار‌های روز در شهرکرد در چهار نقطه ولیعصر جنوبی، بلوار انقلاب، خیابان بلال، فروشگاه رفاه و میرآباد شرقی تصویب شد.

بیشتر بخوانید

ارائه درخواست اعضای شورای شهرکرد برای توسعه مرکز استان

شهردار شهرکرد افزود: مقرر شد چند بازار در منظریه ایجاد شود، در همین راستا زمین مورد نیاز شناسایی و کار‌های اولیه آغاز شده است و باید واگذاری اراضی به‌صورت قانونی به شهرداری انجام شود.

وی ادامه داد: بازار روز خیابان بلال تجهیز شده و آمادگی عقد قرارداد با متقاضیان برای ۱۰ غرفه را داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی