Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:23:05 GMT

لیونل مسی در بارسلونا بی جانشین است

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۲۹۳۵

لیونل مسی در بارسلونا بی جانشین است

امیلی روسود، نایب رئیس سابق بارسلونا ماندن لیونل مسی در این تیم را هنوز قطعی نمی داند.


به گزارش "ورزش سه"، جوزپ بارتومئو، رئیس مغضوب باشگاه بارسلونا دیشب بالاخره تسلیم فشارها شده و از این سمت استعفا داد. با این تصمیم، حالا هواداران بارسلونا بیش از گذشته به ماندن لیونل مسی در نوکمپ در سالهای بعدی امیدوارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امیلی روسود مدعی شد این ستاره 32 ساله قصد دارد بعد از جام جهانی 2022 به آرژانتین و باشگاه نیواولدبویز بازگردد.

 

 

امیلی روسود گفت: "بارسلونا برای جلوگیری از جدایی لیونل مسی در آینده، نیاز به بنای پروژه ورزشی مناسبی برای نمایش دادن به این بازیکن است. مسی می خواهد مانند حسی یک قهرمان اصلی و عنصری مهم در تیم داشته باشد.

 

با حضور مدیریت جدید، یک پروژه ورزشی متناسب و یک تیم رقابت طلب، تردیدی ندارم که مسی در مورد ماندن دوباره فکر خواهد کرد. اما مسی هنوز در ذهن دارد که پس از جام جهانی بعدی در نیواولدبویز بازنشسته شود. مسی در بارسلونا تنها بازیکن بی جانشین بوده ، تنها بازیکنی که جایگزینی روی نیمکت و رختکن ندارد و زیرا استعداد منحصر به فرد بالایی دارد. باید پروژه جدید حول محور مسی ساخته شود و اگرچه طی چند سال آتی ممکن است او جدا شود، اما تا زمانی که مسی را در بارسا داشته باشیم ، فقط باید پروژه را با حضور او تدوین کنیم."

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کلوپ از هلند می‌آید

پس از مذاکرات یک‌هفته‌ای دو باشگاه لیورپول و فاینورد سرانجام توافق بر سر جدایی آرنه اسلات از فاینورد و پیوستنش به لیورپول انجام شد.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تایید کرد آرنه اسلات، سرمربی موفق فاینورد، فصل آینده هدایت لیورپول را بر عهده خواهد گرفت و جانشین یورگن کلوپ آلمانی خواهد شد.

آرنه اسلات گران‌ترین سرمربی هلندی تاریخ خواهد بود زیرا لیورپول مبلغی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون یورو بابت فسخ قراردادش به تیم هلندی پرداخت خواهد کرد.

جزئیات نهایی این قرارداد در روزهای آتی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • گل دوم لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-2 اینتر میامی)
  • گل لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-1 اینتر میامی)
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!