Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از حضور فعال تیم‌های بازرسی و نظارت در سطح شهرستان نجف آباد از فردا خبر داد و گفت: به واحدهای متخلف تذکر داده نخواهد شد و حتما پلمپ می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شامگاه امشب حجت‌الله غلامی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به محدودیت‌های کرونایی، اظهار داشت: با ابلاغ 5 شهرستانی که در شرایط خاص بودند، همان ساعات اولیه ستاد شهرستانی سمیرم تشکیل جلسه داد و دقیقا مواردی که مربوط به گروه‌های شغلی 2 و 3 و 4 بود را به اجرا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه کاری که سمیرم انجام داد با وجود نظارت‌ها و بازرسی‌ها، وضعیت شهرستان‌های خوانسار و گلپایگان هم به صورت شرایط مطلوب اعلام شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه در شهرستان نجف آباد وضعیت خوب نبوده، اظهار داشت: در این راستا هماهنگ شده از فردا تیم‌های بازرسی و نظارت در سطح شهرستان نجف آباد حضور فعال داشته باشند و با توجه به اینکه قبلا این موضوع ابلاغ شده واحدها دیگر با تذکر رو به رو نخواهند شد و واحد صنفی متخلف پلمپ خواهد شد.

وی ادامه داد: در شاهین شهر وضعیت بهتر از نجف آباد بود و بسیار موفق عمل کردند و امیدواریم سایر شهرستان‌ها با همکاری‌هایی که انجام شده دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

اعمال محدودیت کرونایی در استان البرز/ 5 شهرستان در وضعیت قرمز/ شرایط از فروردین بسیار حساس‌تر استمیزان بستری بیماران کرونایی در شرق گلستان ثابت ماند / محدودیت کرونایی شهرهای قرمز بیشتر می‌شودورود مسافران نوروزی به آذربایجان شرقی ممنوع شد / اعمال محدودیت کرونایی در مبادی ورودی

غلامی تصریح کرد: از همه واحدهای تولیدی، صنوف و فروشگاه‌ها درخواست می‌کنم با توجه به شرایط سختی که از لحاظ گسترش ویروس کرونا قرار داریم و حفظ جان انسان‌ها در اولویت قرار دارد، دستور العمل‌ها را نسبت به تعطیلی صنوف رعایت کنند.

به گزارش تسنیم از اصفهان، از پنجم آبان شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار، نجف آباد، سمیرم و شاهین شهر و میمه برای گروه‌های شغلی 2، 3 و 4 محدودیت و یا تعطیلی ایجاد شود. از آنجایی که مسئولان شهرستان‌ها با توجه به شناختی که دارند در این زمینه با دست باز عمل کنند و از سوی ستاد استانی به این زمینه با دست باز عمل کنند و از سوی ستاد استانی به این 5 شهرستان اختیار عمل داده شد و فرمانداران به عنوان روسای ستادهای شهرستانی در جلسات خود تصمیم بگیرند که چه مشاغلی تعطیل شده و برای کدام مشاغل محدودیت ایجاد شود.

انتهای پیام/166/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد استانی شهرستان ها نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، بازرسان این مدیریت با همراهی عوامل پلیس امنیت اقتصادی در گشت مشترک و بازرسی از یک انبارِ خانگی غیر مجاز در اصفهان، ۱۰۰ کیلوگرم برنج خارجی ، ۱۹۰۰ قوطی رب گوجه فرنگی و انواع مواد شویندۀ احتکار شده را کشف کردند. طبق کارشناسی کالای احتکاری کشف شده به ارزش سه میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال از این انبار که در یک ساختمان متروکه قرار داشت، توقیف و پرونده برای رسیدگی تحویل عوامل پلیس امنیت اقتصادی شد.

دیگر خبرها

  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی