Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشار اسد در جشنی که وزارت اوقاف عصر امروز، چهارشنبه به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) در مسجد سعد بن معاذ واقع در دمشق برگزار کرد، شرکت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد، رئیس‌جمهوری روسیه در جشنی که وزارت اوقاف عصر امروز به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام در مسجد سعد بن معاذ واقع در دمشق برگزار کرد، حضور یافت و در این مراسم نماز عشا به امامت شیخ دکتر عبد الفتاح البزم مفتی دمشق خوانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشن با تلاوت آیاتی از قرآن با قرائت قاری شیخ سلیم عبده عقاد آغاز شد.

در این جشن وزیر اوقاف دکتر عبد الستار السید سخنرانی و به سیره پیامبر اکرم حضرت محمد "فرستاده رحمت و خاتم پیامبران" اشاره کرد.

در این جشن، مهندس هلال الهلال معاون دبیر کل حزب بعث عربی سوسیالیستی، مهندس حسین عرنوس نخست وزیر، دکتر احمد بدر الدین حسون مفتی اعظم سوریه و تعدادی از دانشمندان اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بشار اسد ولادت حضرت محمد ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، احمد الخلیلی مفتی سلطان نشین عمان به موضع گیری درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا و اروپا به جنگ غزه پرداخت.

وی بیان کرد: ما از انتفاضه دانشجویان و استادان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکومیت کشتار جمعی مقامات اشغالگر در غزه تمجید می‌کنیم.

مفتی سلطان نشین عمان در ادامه تاکید کرد: امیدواریم که این اعتراضات به همه دانشگاه‌ها کشیده شود.

وی افزود: این عبرتی است برای کسانی که راه سازش در پیش گرفتند و به سمت عادی سازی با دشمن صهیونیست شتافتند.

کد خبر 6090326

دیگر خبرها

  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی
  • واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد