Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، الهام علی‌اف، رئیس‌جمهوری آذربایجان امروز، چهارشنبه به اینترفاکس گفت: این چارچوب مورد قبول ما واقع خواهد شد زیرا ترکیه و روسیه همسایه ما هستند و روابط مستحکمی با ما داشته و ما تجربه خوبی در خصوص همکاری با یکدیگر داریم.

رئیس‌جمهوری آذربایجان اضافه کرد: ترکیه و روسیه هر دو در سال‌های اخیر نشان دادند هر دو به سطح عالی از تفاهم در برنامه‌های دو جانبه یا مسائل امنیت ملی دست یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این را در سوریه، لیبی، تعامل با مسائل مربوط به مقابله با تروریسم بین‌المللی مشاهده می‌کنیم، علاوه بر این‌که آن‌ها در زمینه‌های انرژی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری همکاری می‌کنند.

علی‌اف ادامه داد: اگر مدنظر بگیریم که افراط‌گرایی و جدایی طلبی ارمنی‌ها بزرگترین تهدید علیه ما و منطقه است به نظر من تجمیع تلاش‌های ترکیه و روسیه به نفع منافع منطقه بوده و راه حل سیاسی برای مناقشه قره‌باغ را تسهیل می‌بخشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پارک «گوللر باغی» ارومیه توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان غنی‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با توجه به انتشار فیلم درگیری و هنجارشکنی عده‌ای اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللرباغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه‌جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

غنی‌زاده در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند، به هنجارشکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 748643

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • علی‌اف: آذربایجان هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد
  • اردوغان: رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد