Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:06:34 GMT

مدیرعامل جدید آلومینیوم انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۳۲۰۱

مدیرعامل جدید آلومینیوم انتخاب شد

مدیرعامل سابق تراکتور به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، پس از جلساتی که طی چند روز گذشته در باشگاه آلومینیوم برگزار شد، در نهایت با توافق همه اعضای هیات مدیره این باشگاه، سعید عباسی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم اراک معرفی شد.

عباسی سابقه مدیرعاملی باشگاه تراکتور را در کارنامه خود دارد و از این پس کار خود را در باشگاه آلومینیوم آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک استانی ورزشی باشگاه آلومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود

عزیزالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفته فرهنگی فرصتی است که بتوانیم ظرفیت‌های فرهنگی و سرمایه‌های معنوی را به مردم معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال هفته فرهنگی با دهه کرامت همزمانی دارد این اتفاق را به فال نیک گرفت و گفت: مردم فریدن مردمی ولایت مدار و عاشق اهل بیت هستند و اجرای برنامه‌های تأثیرگذار و متناسب با نیاز مردم و جامعه علاوه بر تقویت نشاط اجتماعی می‌تواند دستاوردهای خوبی را در حوزه فرهنگ و هنر به همراه داشته باشد.

فرماندار شهرستان افزود: امسال برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تمام دستگاه‌ها و ادارات هم باید همکاری لازم را داشته باشند تا برنامه‌هایی در شأن دهه کرامت و هفته فرهنگی اجرا شود.

عباسی افزود: شورای فرهنگ عمومی فریدن در سال ۹۴ از روز ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت را به عنوان هفته فرهنگی مصوب کرد که با توجه به ماده ۳ آئین نامه داخلی هفته فرهنگی مبنی بر امکان تغییر در زمان برگزاری برنامه‌ها امسال به دلیل همزمانی هفته فرهنگی با دهه کرامت برنامه‌های هفته فرهنگی از روز ۲۱ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

کد خبر 6098175

دیگر خبرها

  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد