Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون کل وزیر بهداشت از ارائه تسهیلات بیمه‌ای برای درمان بیماران کرونایی خبر داد و گفت:‌متاسفانه پیش بینی ما این است که تا دو سه هفته آینده روند صعودی ابتلا را خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت در اخبار 21 با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در کشور، اظهار داشت:با توجه به پیش بینی وزیر بهداشت  در دوسه هفته اخیر تنها 6 درصد تردد اجتماعی کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: امروز در آمریکا تعداد کشته‌های کرونایی بیش از هزار نفر بوده و در فرانسه نیز 531 نفر کشته شده اند.   معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به افزایش تعداد تست‌های تشخیص بیماران کرونایی، افزود: حدود 5500 بیمار آی سی یو داریم که اکثر آنها بدحال هستند.   حریرچی با بیان اینکه روزانه بیش از 4 هزار بیمار بستری داریم، خاطرنشان کرد:‌اگر رعایت لازم صورت نگیرد ابتلا بیشتر شده و به همین میزان نیز آمار بستری بالا می‌رود.   وی با تاکید بر پرهیز مردم از انجام مهممانی و عروسی، بیان داشت: تا زمانی که میزان فاصله گذاری اجتماعی این است، متاسفانه ممکن است روند صعودی ابتلا هم افزایش یابد.   معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به اینکه رعایت پروتکل ها از 42 درصد به بیش از 50 درصد رسیده است، تصریح کرد: متاسفانه پیش بینی اکثر مسئولان بهداشت این است که تا دو سه هفته آینده روند صعودی ابتلا را خواهیم داشت.   حریرچی گفت: میزان مرگ بعد از 4 هفته تغییر رفتار صعودی نشان می‌دهد و اگر رعایت  شود کاهش می‌یابد.   وی با اشاره به دادن اختیارات  جدید برای مبارزه با کرونا، یادآور شد: مابقی یک میلیارد یورو امروز با دستور رئیس بانک مرکزی پرداخت می‌شود.   معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به انجام روزانه 25 هزار تست، گفت:این تعداد  را به 100 هزار تست می‌رسانیم.   جریرچی با اشاره به آخرین تسهیلات در نظر گرفته شده برای بیماران کرونایی، بیان داشت: کار را با 7 محور شروع کردیم که شامل این است که برای درمان بیماران کرونایی داروهای جدیدی را تحت پوشش بیمه قرار داده‌ایم.   وی اضافه کرد:وسائل حفاظتی برای بیماران کرونایی را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهیم و بیماران را روی تخت بیمارستان بیمه می‌کنیم.   معاون کل وزیر بهداشت از پرداخت هزینه نگهداری بیماران کرونایی در منزل خبر داد و گفت: پوشش بیمه‌ای همه افراد عادی و پوشش هزینه‌ای بیشتر برای بیماران سرطانی نیز انجام می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معاون کل وزیر بهداشت بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  عباسی ، مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا در این رابطه گفت: با هدف مشارکت اقشار مختلف و کارکنان ادارات دولتی به منظور نهادینه شدن ورزش این همایش پیاده روی را برگزار کردیم. 
وی اضافه کرد: برنامه‌های متعددی برای این هفته در نظر داریم که اصلی‌ترین آن در روز پنجشنبه هفته جاری است که در آن سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان پیشوا ره به نام یکی از شهدای شاخص شهرستان نامگذاری می‌کنیم.
درپایان این همایش از شرکت کنندگان تست قند و فشارخون به صورت رایگان گرفته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال