Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:17:13 GMT

تقدیر از سعید آذری در تمرین فولاد خوزستان+ عکس

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۳۳۸۲

تقدیر از سعید آذری در تمرین فولاد خوزستان+ عکس

اعضای تیم فولاد خوزستان با اهدای دسته گل و قاب عکس از زحمات مدیرعامل خود تقدیر و در برابر حواشی اخیر حمایت کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، تمرین امروز (چهارشنبه) شاگردان نکونام از ساعت 17 در زمین شماره 2 ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شد و این تمرین نزدیک به 80 دقیقه به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این تمرین از سوی کادر فنی و بازیکنان بزرگسالان فولاد از زحمات سعید آذری تجلیل شد. اعضای تیم بزرگسالان از  سعید آذری مدیرعامل فولاد حمایت دوباره خود را در خصوص حواشی اخیر، اعلام کردند و تمامی اعضای تیم نیز  برای حضور پر قدرت در مسابقات لیگ بیستم هم‌قسم شدند.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد ضمن تشکر از حمایت اعضای تیم و دیگر اهالی فوتبال از عزم بزرگ فولاد در مسابقات آینده سخن گفت و از آن‌ها خواست تا با قدرت بیشتر به کارشان ادامه بدهند.

 همچنین مهندس علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد و رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد نیز در تمرین امروز حضور به عمل آورد و ایشان نیز با صحبت‌های خود ضمن حمایت دوباره از سعید آذری، برای شاگردان نکونام در مسابقات آتی در لیگ بیستم، جام حذفی و مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت کرد.

آذری: اعتبار فوتبال ما وقتی از بین رفت که مضحکه دست یک مربی خارجی و همسرش شدیم/ نمی‌توانند صدای حق‌طلبی را خاموش کنندمدیرعامل شرکت فولاد خوزستان: هرچه آذری گفته از سر دلسوزی بوده است/ چرا اجازه نقد را از کنشگران ورزش گرفته‌اید؟!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری فولاد خوزستان سعید آذری فولاد خوزستان سعید آذری اعضای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

به گزارش ورزش‌سه ، صبح روز چهارشنبه جلسه‌ای میان مسئولان استانی و ورزشی در اهواز برگزار شد و یکی از خروجی‌های این جلسه انتخاب ورزشگاه فولاد آرنا برای میزبانی از دیدار سپاهان و استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود.
با این حال این انتخاب از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ اعلام نشده بود و به همین دلیل سپاهانی‌ها درباره محل برگزاری مسابقه ابهام داشتند.
در نهایت در ساعات واپسین روز چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید و چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید؛ نامه‌ای که طی آن ورزشگاه فولاد آرنا که استادیوم اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان به شمار می‌رود به عنوان محل برگزاری مسابقه اعلام شده بود.
این انتخاب با توجه به زمین مساعدتر ورزشگاه فولاد آرنا نسبت به سایر استادیوم‌های شهر اهواز خبر خوبی برای مورایس و شاگردانش به شمار می‌رود که معمولاً روی زمین بازی می‌کنند و با این وصف کار سیاوش اکبرپور و شاگردانش برای متوقف کردن طلای پوشان اصفهانی بسیار سخت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!